Urodziny TB Print
18 paź 2011 12:03

W październiku br. stworzona przez AB SA, jednego z liderów dystrybucji IT, marka TB Print obchodzi swoje pierwsze urodziny. W ciągu tego roku tusze i tonery TB Print stały się jednym z wiodących graczy na rynku materiałów alternatywnych w Polsce. Produkty sprzedawane pod marką własną TB Print – tj. alternatywne materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych i laserowych charakteryzują się wysoką jakością potwierdzoną przez niezależne instytucje. Już w marcu br. marka TB Print zdobyła tytuł „Odkrycie Roku 2011” w 6. edycji programu Laur Konsumenta. Ostatnio tonery TB Print otrzymały również międzynarodowy certyfikat wydany przez TUV Rheinland Polska Sp. z o.o. Na podstawie otrzymanej licencji tonery są markowane znakiem M+T (ang. monitoring+testing). „Dzięki pojawieniu się na rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych, firmy oraz indywidualni użytkownicy drukarek sami mogą zadecydować, z jakiego produktu skorzystać, nie ograniczając się tylko do jednego dostawcy” – mówi Zbigniew Mądry, dyrektor handlowy i członek zarządu AB SA. Pełna oferta materiałów alternatywnych TB Print obejmuje tusze do drukarek atramentowych, tonery do drukarek laserowych oraz zestawy do napełniania. Łącznie w sprzedaży znajdują się produkty dedykowane do urządzeń wszystkich czołowych producentów. Do programu partnerskiego TB Partner należy już ponad 1000 partnerów handlowych, a ich liczba wciąż rośnie. Natomiast klienci indywidualni mogą dołączyć do społeczności „Office Warriors” w portalu Facebook lub śledzić nowinki na blogu informacyjnym pod adresem www.officewarriors.pl. Ciekawe wskazówki i przydatne informacje znajdą tutaj osoby na co dzień współpracujące z drukarniami i grafikami, a także organizatorzy konferencji oraz innych eventów. Blog poświęcony jest przede wszystkim designowi materiałów firmowych, kwestiom Corporate Identity oraz sztuce przygotowywania i wygłaszania prezentacji. Opracowano na podstawie informacji firmy AB SA