Warsztaty TransPromo z Ricoh Polska
28 lis 2011 11:52

 W dniach 15 i 22 listopada Ricoh Polska zorganizowało warsztaty „TransPromo - czyli nowe metody komunikacji z klientem”. Partnerem warsztatów była firma GMC Software Technology. Wzięli w nich udział przedstawiciele m.in. branż bankowej, telekomunikacyjnej i ubezpieczeniowej. Podczas warsztatów zostało zaprezentowane urządzenie Ricoh Pro C901 Graphic Arts Edition wraz ze współpracującym z nim oprogramowaniem firmy GMC Software Technology. Pokazano przewagę TransPromo nad zwykłym drukiem spersonalizowanym i to, jak skutecznie zarządzać sprzedażą poprzez dołączenie personalizowanej oferty do korespondencji cyklicznej. Uczestnicy warsztatów mieli możliwość zapoznania się z urządzeniami produkcyjnymi Ricoh. Każdy mógł się przekonać, w jaki sposób mogą one być wykorzystywane w druku transakcyjnym i działalności marketingowej. Przedstawione zostały zaawansowane rozwiązania w zakresie projektowania i obsługi personalizowanych dokumentów drukowanych na wysokowydajnych urządzeniach Ricoh.  TransPromo wzbogaca treść dokumentu o element promocyjny. Komunikacja marketingowa wykorzystująca TransPromo może być do trzech razy skuteczniejsza niż standardowa komunikacja marketingowa, gdyż odbiorcy skupiają więcej uwagi na dokumentach personalizowanych.  „Podczas warsztatów pokazaliśmy możliwości, jakie oferuje druk TransPromo. Udowodniliśmy, że można generować zysk i czerpać korzyści z czegoś, co jest powszechnie postrzegane jako uciążliwe i kosztowne” – powiedział Jarosław Arendt, production printing coordinator w Ricoh Polska. Informacje przekazane podczas warsztatów ugruntowały wiedzę uczestników na temat prezentowanego rozwiązania. Były też okazją do przeprowadzenia indywidualnych prezentacji urządzenia produkcyjnego Ricoh i rozwiązania GMC Inspire. Uczestnicy przekonali się, jak szybko i łatwo  można stworzyć personalizowane dokumenty transakcyjne takie jak wyciągi bankowe, faktury czy polisy ubezpieczeniowe. Zaprezentowany został proces produkcji druków TransPromo w praktyce. Obecni na warsztatach profesjonaliści byli zaskoczeni jakością wydruków, jakie zapewnia urządzenie Ricoh Pro C901 Graphic Arts Edition. „Organizowanie warsztatów w małych grupach uznane zostało przez uczestników za ciekawą i wygodną formę komunikacji pomiędzy firmą a klientami. Dzięki indywidualnemu podejściu mogliśmy dotrzeć do każdego z osobna i odpowiedzieć na wszystkie zadane nam pytania. Podczas konferencji nie byłoby to możliwe” – podsumował Jarosław Arendt. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska