BSC Drukarnia Opakowań z nowym logotypem
7 gru 2011 11:45

BSC Drukarnia Opakowań SA, jeden z liderów wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku, zmienił swój logotyp. Nowy znak graficzny to efekt trwającego procesu rebrandingu spółki mającego na celu pełną integrację z międzynarodową grupą rlc. „Ujednolicenie identyfikacji wizualnej spółki polegające na zmianie logotypu wynika z zasady: „one face to customer”, dzięki której klienci jednoznacznie skojarzą nas z marką rlc. Tym samym będą spodziewać się identycznych, wysokich standardów obsługi panujących w grupie – powiedział Janusz Schwark, prezes zarządu BSC Drukarnia Opakowań SA. - Członkostwo w grupie wyraźnie polepszyło naszą pozycję, jako liczącego się gracza na arenie międzynarodowej, zrzeszonego w jednej z największych tego typu branżowych organizacji. Udział w strukturze rlc stanowi mocny atut w relacjach biznesowych oraz negocjacjach prowadzonych zarówno z potencjalnymi partnerami biznesowymi, jak i klientami.” Grupa poligraficzna rlc Packaging Group jest specjalistycznym oferentem składanych pudełek dla przemysłu artykułów markowych z rynkami zbytu w całej Europie. W skład grupy, poza BSC Drukarnia Opakowań SA, wchodzą: Colorpack (Berlin), Pharmacenter (Berlin), Leunsiman (Hannover), Aug. Heinrigs (Aachen) oraz Limmatdruck Zeiler AG ze Szwajcarii. Każda z firm dysponuje ofertą pełnego serwisu od projektowania opakowań poprzez ich produkcję na logistyce skończywszy. Spółka BSC Drukarnia Opakowań SA stała się członkiem grupy rlc w 2004 roku za pośrednictwem inwestora strategicznego – firmy Colorpack GmbH, posiadającego obecnie 35 proc. akcji spółki i głosów na WZA. Opracowano na podstawie informacji firmy BSC Drukarnia Opakowań