Drukomat.pl – nowa drukarnia internetowa
21 lut 2012 14:40
To kompletny model biznesowy firmy Colours Factory Sp. z o.o. Projekt ten jest owocem wieloletniego doświadczenia w obsłudze klientów korporacyjnych, połączonego z potencjałem technologicznym dynamicznie rozwijającej się drukarni. Za jakość produktów odpowiada technologia druku firmy Heidelberg.
„Drukomat.pl to odpowiedź na oczekiwania rynku, zwłaszcza potrzeby małych i średnich agencji reklamowych. Dotychczas przy realizacji materiałów reklamowych musiały one korzystać z kilku kategorii drukarń, od dużych nastawionych na druki wysokobudżetowe, po te niewielkie, drukujące niskie nakłady, czasami w nie najlepszej jakości. Drukomat jest rozwiązaniem, które umożliwia realizację każdego zlecenia, bez względu na jego wielkość, na najwyższym poziomie i w szybkim terminie” - zapewnia Kamil Nagórka, członek zarządu.
Zaletą drukomatu jest intuicyjny, maksymalnie uproszczony proces zakupu, który umożliwia szybkie i łatwe złożenie zamówienia. Portal został wyposażony w automatyczny system Preflight, który sprawdza poprawność techniczną plików nadesłanych przez klienta, a w odpowiedzi wysyła raport zawierający podgląd wydruku i wskazuje ewentualne błędy. W każdej chwili klient może zajrzeć do centrum pomocy lub uzyskać informacje dzwoniąc na infolinię. Agencje reklamowe znajdą na stronie przygotowany z myślą o nich program partnerski, uprawniający nawet do kilkunastoprocentowych rabatów.
Na początku lutego twórcy zaprezentowali swój projekt podczas międzynarodowych targów reklamy i poligrafii RemaDays 2012 w Warszawie, gdzie wzbudził on wielkie zainteresowanie klientów. Równolegle z targami wystartowała strona internetowa www.drukomat.pl.
Na rzecz drukomatu pracuje 200-osobowy zespół specjalistów z zakresu produkcji, sprzedaży, logistyki.
Opracowano na podstawie informacji drukomat.pl