Reklamowy show w Poznaniu
21 lut 2012 13:41

Profesjonaliści szukający pomysłów na nowe formy reklamy i podpatrujący nowe trendy, czekające na nich widowiskowe ekspozycje, warsztaty, jakich trudno szukać na innych imprezach – to wszystko już od 27 do 29 marca na Międzynarodowych Targach Materiałów i Usług Reklamowych EURO-REKLAMA w Poznaniu. Jak co roku targi będą okazją do przyjrzenia się nowościom produktowym i technologicznym na rynku out-of-home media oraz w branży nośników i artykułów reklamowych. Pokaże je około 200 firm. Ekspozycja została podzielona na dwa salony tematyczne. Salon Visual Expo skupi firmy oferujące artykuły promocyjne i reklamowe, POS, usługi reklamowe, maszyny i materiały do produkcji reklam oraz nośniki reklamowe. W salonie Digital Printing Expo zobaczymy ofertę związaną z poligrafią reklamową: druk wielko- i małoformatowy, urządzenia do uszlachetniania druku, materiały i akcesoria eksploatacyjne oraz firmy oferujące usługi poligraficzne. Do Poznania przyjeżdżają co roku od 20 lat tysiące profesjonalistów związanych w różny sposób z produkcją, sprzedażą i kupnem artykułów oraz usług reklamowych. „Targi dają po prostu doskonałą szansę na nawiązanie biznesowych relacji face-to-face. Takich kontaktów dzisiaj, przy pełnej swobodzie komunikacyjnej, paradoksalnie mamy coraz mniej. Dlatego są tak cenne – mówi dyrektor targów EURO-REKLAMA Piotr Kamiński. – Z punktu widzenia firm prezentujących się na targach jest podobnie. Internet nie jest w stanie zastąpić bezpośredniej prezentacji produktowej, nie da tak zdecydowanej korelacji produktu z marką firmy, a to przecież główny cel marketingu i promocji.” Targom jak zawsze towarzyszą liczne imprezy. W tym roku już po raz trzeci odbędzie się Car Wrap Championship – czyli mistrzostwa w aplikacjach samochodowych. Po raz siódmy targi EURO-REKLAMA staną się miejscem wręczenia prestiżowych nagród SuperStar. Szczegółowy program na stronie www.euro-reklama.pl. Opracowano na podstawie informacji MTP