Duplo 5000 w drukarni Legro
2 kwi 2012 14:30

Drukarnia Legro ze Sławęcinka pod Inowrocławiem to kolejny zakład w tym regionie, który skorzystał z oferty Duplo. „Zakup nowego systemu do wykańczania produktów stawał się już od jakiegoś czasu wyraźną potrzebą naszego zakładu – mówi Wojciech Trzciński, odpowiedzialny za produkcję w drukarni Legro. - Owszem, mieliśmy starszy sprzęt, który ciągle zresztą u nas pracuje, jednak zależało nam na zwiększeniu wydajności introligatorni. Wtedy pojawił się pomysł, aby zainwestować w urządzenie bardziej innowacyjne. W naturalny sposób pomyśleliśmy o systemie tego samego producenta, którego sprzęt mieliśmy już w naszym parku maszynowym i z którego przez lata bez problemów korzystaliśmy. (…) W końcu jednak (...) zadecydowaliśmy, że przeprowadzimy testy urządzenia Duplo w naszej codziennej produkcji. Początkowo byliśmy zainteresowani mniejszym systemem, ale po wspólnych z firmą Duplo analizach zdecydowaliśmy się na przeprowadzenie testów systemu Duplo 5000. I to był strzał w dziesiątkę!” Wojciech Trzciński wymienia wiele zalet urządzenia. „Najistotniejszy jednak jest fakt, że znacząco przyspieszył on procesy produkcyjne zachodzące w naszej drukarni, wpływając tym samym na zwiększenie naszej wydajności” – mówi. System dobrze sprawdza się przy broszurowaniu materiałów drukowanych na papierze niskogramaturowym. Posiada system zbierania arkuszy, separacji arkuszy, możliwość zapisywania powtarzalnych zadań oraz system wykrywania błędów i opcję liczenia egzemplarzy. „Drukarnia Legro przez lata swojej działalności – mówi Przemysław Broniszewski, kierownik biura obsługi klienta drukarni Legro - wyspecjalizowała się przede wszystkim w poligrafii reklamowej. Początkowo swoje usługi rozwijaliśmy na rynku lokalnym, z czasem jednak zakład poszerzył swoją działalność, by obecnie obsługiwać firmy z całej Polski. Przez lata drukarnia Legro inwestowała zakupując nowe maszyny poligraficzne oraz inne urządzenia. Obecnie jest prężnie działającym zakładem, posiadającym park maszyn, z których część zakupiona została przy wsparciu środków unijnych, własne studio graficzne oraz kilkudziesięcioosobową grupę specjalistów.” Opracowano na podstawie informacji firmy Duplo Polska