Nowe globalne przesłanie Ricoh
2 kwi 2012 14:18
Ricoh Company wprowadza nowe globalne przesłanie: imagine. change., aby w odpowiedni sposób wyrazić coraz silniejszą obecność marki na świecie. Nowe przesłanie odzwierciedla zwrot Ricoh w kierunku usług, co widać we wciąż rozszerzanym portfolio, w którego skład wchodzą dobrze znane usługi zarządzania dokumentami (MDS), a także inne, zaawansowane rozwiązania.
„Zmiana jest w dzisiejszych czasach kluczem do sukcesu - mówi Shiro Kondo, prezes Ricoh. - Technologia zmienia się w zastraszającym tempie i na klientów wywierana jest coraz większa presja, aby zmieniać się razem z nią. Ci, którzy nie będą za nią podążać, pozostaną z tyłu. W Ricoh, poprzez innowacje, pomagamy klientom w adaptowaniu zmian. To właśnie mamy na myśli mówiąc imagine. change.”
Ricoh łączy ludzi, procesy i technologie w celu budowy infrastruktury informacyjnej, która jest szybsza, inteligentniejsza i tańsza niż klienci sobie wyobrażają. Poprzez cloud computing, zdalny monitoring i innego rodzaju innowacje sprawia, że informacje są bezpieczniejsze, mobilniejsze i bardziej osobiste. W rezultacie organizacje mogą lepiej współpracować i szybciej wprowadzać innowacje.
Globalne wprowadzenie imagine. change. podkreśla zorientowaną na klienta filozofię Ricoh: iść naprzód z nowymi pomysłami i nowymi sposobami na ulepszanie życia, napędzanymi przez innowacje. Ricoh pomaga firmom i jednostkom zmienić sposób, w jaki pracują i wykorzystać zbiorową wyobraźnię. imagine. change. to, jak zapewnia firma, więcej niż tylko nowe przesłanie – to esencja marki Ricoh.
Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh