Pageflex Connect – wielokanałowy marketing nowej generacji
17 kwi 2012 11:05
Firma Pageflex współpracuje z innowatorem systemu zarządzania danymi wielokanałowymi: Conversen. Wynikiem tej współpracy jest Pageflex Connect. Rozwiązanie to, dostępne już tego lata, jest oparte na platformie Cloud i umożliwia stworzenie spersonalizowanych kampanii reklamowych przy zastosowaniu szerokiego zakresu kanałów komunikacji. Pageflex Connect zawiera cechy oferowane przez Pageflex engine, co umożliwia firmom marketingowym dostęp do właściwej dla firmy Pageflex personalizacji dokumentów.
Pageflex Connect jest rozwiązaniem SaaS dającym firmom marketingowym narzędzia, które umożliwiają przygotowanie i przeprowadzenie skomplikowanych wielokanałowych kampanii reklamowych. Intuicyjny interfejs oparty na przeglądarce internetowej przeprowadza użytkownika przez wszystkie etapy wielokanałowej kampanii reklamowej, zaczynając od stworzenia i przeprowadzenia kampanii, a kończąc na zbieraniu danych i analizie wyników. Użytkownicy rozpoczynają od nakreślenia akcji marketingowych poprzez przeciągnięcie odpowiednich opcji na „białą tablicę”. Następnie, w zależności od potrzeb, do odpowiednich opcji przypisują odpowiednie reguły, wydarzenia i sposób segmentacji danych. Na koniec łatwy do skonfigurowania system analizujący umożliwia firmom marketingowym monitorowanie wyników kampanii i pomiar jej skuteczności w czasie rzeczywistym.
„Spersonalizowana komunikacja zawsze była jedną z kluczowych wartości, jakie Pageflex dostarczał swoim klientom. Pageflex Connect rozszerza jej możliwości. Daje użytkownikom narzędzia do zgromadzenia z dowolnego źródła danych i działań dotyczących klienta oraz wykorzystania ich do stworzenia spersonalizowanych wiadomości dostarczanych na różne sposoby – poprzez druk, e-mail, SMS czy media społecznościowe. Takie rozwiązanie pozwala firmom marketingowym na wykroczenie poza tradycyjne metody marketingowe i na rozpoczęcie trwających w sposób nieprzerwany konwersacji z klientami” - mówi Elly Perets, wiceprezes sprzedaży i marketingu firmy Pageflex.
Dla klientów, którzy nie potrzebują tak zaawansowanego marketingu lub dla tych, którzy stosują kampanie marketingowe wykorzystując gotowe produkty dostępne w sklepie internetowym, firma Pageflex będzie kontynuowała sprzedaż i wsparcie serwisowe licencjonowanego produktu cross-media: Pageflex Campaign Manager. Podobnie jak Pageflex Connect, Campaign Manager także umożliwia użytkownikom utworzenie wielokanałowych kampanii reklamowych. Jednakże komunikacja w programie Campaign Manager jest skoncentrowana na druku, e-mailach oraz spersonalizowanych URL. Pageflex Campaign Manager pozwala na śledzenie danych i raportowanie, co umożliwia wykorzystanie zebranych informacji do zastosowania w kolejnych kampaniach reklamowych.
Opracowano na podstawie informacji firmy Pageflex