Znaczący wzrost sprzedaży w OKI Europe
27 kwi 2012 09:43

OKI w ramach średniookresowych planów strategicznych zamierza podwoić sprzedaż drukarek w regionie EMEA. Na konferencji ,,Smart Business” odbywającej się 26 kwietnia br. w Barcelonie Terry Laidlaw, dyrektor zarządzający OKI Europe, potwierdził strategię silnego wzrostu firmy. „Zrealizowanie planów rozwoju będzie wymagało przekształceń w wielu sektorach naszego przedsiębiorstwa – powiedział Laidlaw. - Przeprowadzanie transformacji zaczynamy od samych podstaw, umacniając strukturę produkcyjną i dystrybucyjną oraz rzucając nowe światło na kluczowe etapy naszego procesu inżynieryjnego, produkcyjnego i projektowania. (...)”. OKI zamierza dalej rozwijać swój dorobek badań i rozwoju, oferując klientom urządzenia o jeszcze większej prostocie, niezawodności, uniwersalności i jakości druku. „W gruncie rzeczy zdecydowanie wzmocniliśmy naszą ofertę w ważnym dla nas sektorze przeznaczonym dla mikrobiznesu (gdy liczba zatrudnianych pracowników jest mniejsza niż 10). To kluczowy dla europejskiej gospodarki sektor, według Komisji Europejskiej (badanie Eurostat 2011) ponad 90 proc. firm w Unii Europejskiej stanowią mikrofirmy zatrudniając ponad 30 proc. siły roboczej w całym regionie.” Firma OKI wprowadza na rynek nowe desktopowe produkty A3 i A4 zaprojektowane z myślą o tym sektorze. Nowa linia produktów zawiera modele: C301dn, C321dn – kolorowe drukarki formatu A4; MB441, MB451/MB451w - monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne; B401d/dn - monochromatyczna drukarka formatu A4 oraz C822 - kolorowa drukarka formatu A3 i A4. Firma OKI powiększyła również swoją ofertę skierowaną do małych i średnich przedsiębiorstw. Nowe produkty to: C331dn, C511dn, C531dn - kolorowe drukarki formatu A4; MC352dn, MC362dn, MC562dn - kolorowe wielofunkcyjne urządzenia formatu A4; MB461, MB471/MB471w - monochromatyczne urządzenie wielofunkcyjne formatu A4. Nowe produkty dla dużych przedsiębiorstw to: C831, C841 - kolorowe drukarki formatu A4 i A3; MB491 - monochromatyczne wielofunkcyjne urządzenie formatu A4. „Jednym z naszych głównych założeń podczas tworzenia nowej linii produktów było poprawienie ich wydajności ekologicznej - powiedział Laidlaw. - W rezultacie produkty firmy OKI są bardziej energooszczędne korzystając z trybu „auto” i lepiej wykorzystują materiały eksploatacyjne.” Produkty na polskim rynku będą dostępne w maju. Opracowano na podstawie informacji firmy OKI Europe