Ricoh prezentuje druk i nie tylko na targach drupa
7 maj 2012 09:56

Na targach drupa 2012 Ricoh skupia się nie tylko na druku – analizuje trendy, które będą miały wpływ na sposób korzystania z usług druku w przyszłości. Pod hasłem „Druk i nie tylko” Ricoh prezentuje szeroką ofertę dodającą wartość dla klienta. W jej skład wchodzą: prototyp Ricoh Pro L4000, siedmiokolorowego, szerokoformatowego urządzenia z atramentem na bazie lateksu, włączając biały atrament i InfoPrint ADF Express, nowy dodatek do pakietu oprogramowania TotalFlow. Ponadto, dzięki partnerstwu z firmą PTI Marketing Technologies, Ricoh prezentuje nową technologię visual search zwaną Ricoh Clickable Paper. Ricoh podkreśla także swoje zobowiązania wobec środowiska – wszystkie procesy drukowania podczas targów są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla. Poza tym na stoisku Ricoh firma Objet, globalny dostawca atramentowych systemów drukujących w 3D, prezentuje nową generację głowic Ricoh drukujących w technologii trójwymiarowej. Najnowsze drukarki 3D są dostępne dla organizacji z różnych sektorów: FMCG, elektronika, lotnictwo i kosmonautyka, sektor obronny, motoryzacja, edukacja, architektura, stomatologia i medycyna. Peter Williams, wiceprezes, przewodniczący Production Printing Business Group, Ricoh Europe mówi: „Najnowsze technologie, w tym druk cyfrowy i technologia atramentowa w zaledwie kilka lat wprowadziły istotne zmiany w branży poligraficznej. Jedno jest pewne – w naszej branży wciąż będą zachodzić radykalne zmiany, gdyż technologie będą wykorzystywane przez firmy, ich klientów i pracowników w różny sposób. Aby dostawcy usług druku mogli czerpać korzyści z obecnych i przyszłych technologii, muszą wykorzystywać ją w celu dodawania wartości swoim firmom.” Więcej – w majowej „Poligrafice”. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh