Konica Minolta po targach drupa 2012
17 maj 2012 13:12

Podczas zakończonych 16 maja targów drupa 2012 w Düsseldorfie Konica Minolta, jak informuje, odniosła spektakularny sukces, przyciągając do swojego stoiska tłumy zwiedzających. Największe zainteresowanie wzbudziły najnowsze rozwiązania dla druku firmy – atramentowy system produkcyjny KM-1 oraz kolorowy system produkcyjny bizhub PRESS C1100. Na rynku drukarsko-poligraficznym daje się zauważyć ogromną rywalizację czołowych dostawców usług i rozwiązań. W takich warunkach wyróżnienie się na tle konkurencji nie jest łatwe. Mimo to firma Konica Minolta już w połowie trwania targów drupa 2012 zanotowała frekwencję o 30 proc. przewyższającą tę z ubiegłej edycji targów. Wśród innowacji zaprezentowanych na targach drupa 2012 znalazły się: nowy atramentowy system drukujący KM-1, mogący pracować na arkuszach w formacie B2 oraz kolorowe urządzenie bizhub PRESS C1100. „Zainteresowanie klientów nowymi urządzeniami Konica Minolta oraz innowacyjnymi rozwiązaniami przerosło nasze oczekiwania. W ciągu zaledwie siedmiu pierwszych dni targów nasze stoisko odwiedziło o 30 procent więcej gości niż podczas targów drupa 2008 i IPEX 2010. Taki wynik potwierdza, że rynek jest wyraźnie zainteresowany rozwiązaniami Konica Minolta” – mówi Adam Bieniewski, production printing&solutions product manager Konica Minolta Business Solutions Polska. Każdego dnia stoisko przyciągało nawet 550 potencjalnych klientów zainteresowanych możliwościami produkcji opakowań, wizytówek, masowej korespondencji bezkopertowej (Inline Pressure Seal Mailing) oraz wydawnictw reklamowych wysyłanych do odbiorców wraz z dokumentami transakcyjnymi (kampanie Trans-promo). Szczególną uwagę przyciągnął także nowy atramentowy system produkcyjny KM-1, zaprojektowany specjalnie dla sektora druku komercyjnego. Dużym zainteresowaniem cieszyła się również prezentacja nowego urządzenia bizhub PRESS C1100. Świadczy to o dużym rynkowym popycie na wysokiej jakości kolorowe systemy produkcyjne przeznaczone dla drukarń komercyjnych, usługowych zakładów poligraficznych oraz centralnych punktów druku w firmach i instytucjach. Konica Minolta odnotowała także znaczne zainteresowanie odwiedzających w strefie Franchise Area. W tym miejscu firma prezentowała ofertę współpracy na zasadzie franczyzy, którą adresowała przede wszystkim do gości z Chin i Indii. Przedstawiono więc zastosowania druku charakterystyczne dla obszaru Azji, a na stoisku pracowali specjaliści mówiący w językach wschodnich. Zaprezentowano cały proces i zaawansowaną organizację produkcji publikacji – od organizacji zadań drukarskich na platformach programowych Pcast i Photobook, poprzez druk produkcyjny na urządzeniach bizhub PRESS C8000 lub PRESS C70hc, aż po zarządzanie wysyłką. Opracowano na podstawie informacji firmy Konica Minolta

error: Kopiowanie zabronione!