Rekordowa drupa dla Fujifilm
18 maj 2012 14:00

Firma Fujifilm ogłosiła, że tegoroczne targi drupa okazały się dla niej rekordowe pod względem sprzedaży i przeprowadzonych rozmów z klientami. Stoisko cieszyło się wyjątkowym powodzeniem przez całe 2 tygodnie – rodzina inkjetowych maszyn Jet Press przyciągała tłumy. W czasie drupy 2012 stoisko firmy Fujifilm było podzielone na 3 strefy tematyczne: strefę druku komercyjnego, wielkoformatowego i opakowaniowego. Centralna powierzchnia ekspozycji była zarezerwowana dla innowacyjnych aplikacji. Zwiedzający stoisko mogli zapoznać się z próbkami wydrukowanymi za pomocą technologii Fujifilm. Każda z nich była wyposażona w QR kod dedykowany dla iPadów, dzięki czemu można było dowiedzieć się, jak została ona wydrukowana. „Jesteśmy bardzo zadowoleni z rezultatów targów drupa 2012 - komentuje Ryuta Masui, wiceprezes Graphic Systems Business Domain, Fujifilm Europe. - Podczas gdy liczba zwiedzających targi zmniejszyła się, jakość prowadzonych w ciągu ostatnich dwóch tygodni dyskusji udowodniła słuszność decyzji podjętych przez konstruktorów i całkowicie przekroczyła nasze oczekiwania. Ogromnym zainteresowaniem cieszyła się zarówno inkjetowa maszyna arkuszowa Jet Press 720 o formacie B2, jak i dwa zupełnie nowe urządzenia: Jet Press F (do druku opakowań) i Jet Press W (na papier ciągły). Nasze maszyny szerokoformatowe i system XMF Workflow Production Suite również były kluczową atrakcją wydarzenia.” „Mamy liczne zlecenia na produkty szerokoformatowe, jak również na nasze tradycyjne płyty drukowe. Czekamy z niecierpliwością na nawiązanie współpracy z wieloma firmami z całego świata w ciągu najbliższych tygodni. Dodatkowo jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani liczbą sprzedanych rozwiązań cyfrowych, które będą dla nas zdecydowaną podstawą do działań biznesowych w ciągu najbliższych lat. Jestem przekonany, że nasze zrównoważone rozwiązania dla offsetowej i cyfrowej technologii drukowania będą szeroko akceptowane przez rynek. Fujifilm udowodnił, że jest w stanie zapewnić klientom moc do osiągnięcia sukcesu w tym trudnym środowisku biznesowym” – dodaje Ryuta Masui. Na podstawie materiałów firmy Fujifilm opracował KS