Adobe prezentuje nową generację Digital Publishing Suite
21 maj 2012 12:58

Podczas dorocznej konferencji Adobe Digital Publishing Summit firma przedstawiła nowe, zaawansowane funkcje środowiska Adobe Digital Publishing Suite (DPS), które umożliwią firmom medialnym i wydawnictwom korporacyjnym zwiększenie zasięgu publikacji oraz zapewnią im nowe sposoby monetyzacji treści. Wśród nowych funkcji znajdują się: przeglądarka treści Content Viewer dla użytkowników iPhonów, udostępnianie materiałów w portalach społecznościowych, rozszerzone licencje na czcionki, ściślejsza integracja z pakietem Adobe Creative Suite 6, funkcja Alternate Layout w oprogramowaniu Adobe InDesign CS6 oraz możliwość integracji Digital Publishing Suite z oprogramowaniem Adobe Edge. To korzystna kombinacja dla przedsiębiorstw medialnych i innych firm. Digital Publishing Suite jest środowiskiem hostowanych usług „pod klucz” oraz przeglądarek, które są ściśle zintegrowane z oprogramowaniem Adobe Creative Suite 6. W połączeniu z oprogramowaniem Adobe InDesign CS6 umożliwia tradycyjnym wydawcom, przedsiębiorstwom, agencjom, małym firmom projektowym i niezależnym projektantom publikowanie, dystrybucję i optymalizację nowatorskich magazynów cyfrowych, gazet, reklam oraz publikacji wewnątrzfirmowych na najpopularniejszych tabletach takich jak: Apple iPad, Apple iPhone, Kindle Fire, Samsung Galaxy oraz innych urządzeniach z systemem operacyjnym Android. Digital Publishing Suite jest oferowany w wersjach Enterprise, Professional i Single Editions. „Czytelnicy, którzy coraz chętniej korzystają z treści mobilnych, oczekują dynamicznych funkcji oraz możliwości udostępniania treści innym użytkownikom tabletów i telefonów komórkowych – powiedział Jim Guerard, wiceprezes i dyrektor generalny działu Creative and Media Solutions w firmie Adobe. - Innowacje Adobe w zakresie publikacji cyfrowych przyspieszają rozwój branży, ponieważ umożliwiają wydawcom zwiększenie zasięgu publikacji oraz monetyzację obejmującą znacznie większą liczbę użytkowników, którzy chcą korzystać z dynamicznych, unikatowych funkcji odbioru treści za pomocą urządzeń mobilnych”. Opracowano na podstawie materiałów firmy Adobe