Ricoh podsumowuje drupę 2012
24 maj 2012 15:38

Tysiące dostawców usług druku z całego świata odwiedziło stoisko Ricoh, aby dowiedzieć się więcej na temat kompleksowych rozwiązań z zakresu sprzętu i oprogramowania, oferowanych usług, kwestii ekologicznych i tego, jak Ricoh współpracuje z firmami, aby zarządzać trendami zmieniającymi sposób, w jaki druk będzie „kupowany” i „używany” w przyszłości. Odwiedzających stoisko Ricoh najbardziej zainteresowały: urządzenie InfoPrint 5000 VP, które zostało pokazane w Europie po raz pierwszy, nowy szeroki format Ricoh Pro L4000 z atramentem na bazie lateksu i urządzenie produkcyjne Ricoh Pro C901 Graphic Arts Edition. Dostawcy usług druku byli również zainteresowani kreatywnymi rozwiązaniami ze strefy Packaging – przykładami personalizowanych opakowań na żądanie takich jak np. pudełka na rynek komercyjny. Drukarze komercyjni główną uwagę poświęcili zapowiedziom interfejsu Ricoh „black box”. Trendy i aplikacje, takie jak Clickable Paper i drukowanie 3D, które były pokazywane w strefie Innovation, to według producenta technologie z potencjałem, które umożliwią firmom rozszerzenie usług poza tradycyjny druk. Podejście Ricoh do tworzenia długotrwałych partnerstw, oferowane usługi i wartości biznesowe, którymi kieruje się firma to tylko niektóre z powodów, jakie podawały firmy składając nowe zamówienia na targach drupa 2012. Wśród firm, które zawarły kontrakty na targach, była m.in. firma Multikop z Polski; wybrała ona urządzenie produkcyjne Ricoh Pro C651 EX. Peter Williams, wiceprezes, przewodniczący Production Printing Business Group, Ricoh Europe, mówi: „Zapamiętamy targi drupa 2012 jako te, podczas których naprawdę zwracano uwagę na przyszłość naszej branży - dostawcy usług druku skupiali się na wzbogacaniu portfolio usług i oferowaniu wartości dodanej dla klientów. Liczba odwiedzających nasze stoisko znacznie przekroczyła liczbę odwiedzających z 2008 roku, a liczba nowych kontraktów, które zawarliśmy i zamówień, które zostały złożone podczas targów przekroczyła nasze oczekiwania.” Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh