Cel osiągnięty – manroland sheetfed na drupie
30 maj 2012 11:31

Już dzień przed rozpoczęciem drupy manroland sheetfed zwrócił na siebie szczególną uwagę komentatorów branżowych. Stało się to za sprawą rozpowszechnienia wiadomości dotyczącej współpracy z firmą, której innowacyjne rozwiązanie wywołuje ostatnimi czasy wiele emocji na rynku poligraficznym. Mowa oczywiście o spółce Benny'ego Landy i jego nowatorskiej technologii Nano Digital. Oficjalne porozumienie pomiędzy obiema firmami zostało podpisane w czasie targów drupa 2012. Zdaniem przedstawicieli spółki manroland sheetfed, firma odniosła duży sukces w trakcie tego majowego wydarzenia. Na stoisku arkuszowego oddziału firmy manroland zostały zaprezentowane m.in. nowe rozwiązania dla już istniejących maszyn należących do serii 700 i 900. Z rozwiązaniami firmy manroland sheetfed zapoznało się ponad 3000 zwiedzających. Podczas targów firma odnotowała dużą sprzedaż, która stanowi ponad 30 proc. planu sprzedażowego przygotowanego na rok 2012 . Jako sukces traktowane jest także ostateczne ucięcie spekulacji na temat przerwania produkcji niektórych rozwiązań oferowanych przez manroland sheetfed – firma potwierdziła, że będzie kontynuować sprzedaż i rozwój swojej gamy produktów. Członek zarządu manroland sheetfed, Rafael Penuela twierdzi, że obecność firmy na drupie jest „sukcesem samym w sobie”. Jego zdaniem firma, oprócz demonstracji nowych rozwiązań na targach, miała do spełnienia specjalną misję: pokazać światu i całej branży poligraficznej, że spółka wraca do gry. Powołując się na targowe motto: „The legend goes on” stwierdził, że cel został osiągnięty, a wystawa była dla firmy dużym sukcesem. Penuela podkreślał również dobrą kondycję firmy pod skrzydłami nowego akcjonariusza, jakim jest firma Langley. Na podstawie materiałów firmy manroland sheetfed opracował KS