Media do druku od Ricoh
2 paź 2012 14:32

Ricoh Polska wprowadza do oferty dwie nowe linie mediów do druku - Ricoh Pro-Graphic oraz Pro-Office. Linia mediów Pro-Graphic jest dedykowana profesjonalistom wymagającym najwyższej możliwej jakości przy drukowaniu broszur, ulotek, wizytówek czy plakatów. Media te dostępne są w formatach SRA3, A3 i A4. Pro-Graphic to media powlekane typu Silk, Gloss i niepowlekane Plain, o gramaturze od 90 g/m2 do 300 g/m2. Wszystkie produkty zostały opracowane we współpracy z papierniami akredytowanymi przez ISO 9001/14001. Posiadają również certyfikaty FSC i PEFC, gwarantujące połączenie najwyższej jakości z ekologią. Stosowanie w urządzeniach produkcyjnych Ricoh nośników Ricoh Pro-Graphic zapewnia wydruki o spójnej jakości i większym kontraście obrazu, płynne drukowanie dwustronne oraz bezawaryjny przebieg pracy. Linia mediów Pro-Office to papiery dedykowane wszystkim użytkownikom urządzeń drukujących i kopiujących. Mają one na celu zminimalizowanie pyłu, który osadza się na wewnętrznych częściach urządzeń drukujących, dzięki czemu zwiększają ich żywotność. Dla użytkowników, którzy nie korzystają z kontraktów serwisowych, to doskonałe rozwiązanie. Ricoh Pro-Office to papiery o formatach A4 i A3, o gramaturze 80 g/m2 w trzech jakościach Premium, Standard oraz Economy. W związku z wprowadzeniem nowej gamy produktów Ricoh Europe rozpoczęło strategiczną współpracę z dystrybutorem papierów graficznych i biurowych - Grupą Igepa. Na rynku polskim współpraca między Ricoh Polska a Igepa Polska została oficjalnie rozpoczęta na targach drupa 2012. „Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z firmą Igepa Polska. Igepa działa bardzo dynamicznie i stawia na konkurencyjność swojej oferty. Dzięki rozbudowanej sieci dystrybucyjnej będziemy mogli zaoferować naszym klientom m.in. doskonałe czasy realizacji zamówień” – mówi Tomasz Wieczorek, marketing coordinator & production printing specialist w Ricoh Polska Sp. z o.o. „Współpraca Igepa i Ricoh pozwoli naszym wspólnym klientom na rozszerzenie swojej dotychczasowej oferty o podłoża dedykowane do druku cyfrowego. Dzięki temu ich oferta stanie się jeszcze bardzie konkurencyjna” – mówi Adam Jastrzębski, menedżer sprzedaży mediów do druku cyfrowego w Igepa Polska Sp. z o.o. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh