Oki wprowadza drukarki LED z białymi tonerami
2 paź 2012 14:20

Oki rozszerzyło portfolio swoich rozwiązań o cyfrowe drukarki z białymi tonerami dla formatów A3 i A4, oparte na technologii LED. Nowe modele C711WT i C920WT, które zaprezentowano na kwietniowej konferencji „OKI Europe’s Smart Business” w Barcelonie, charakteryzują się szeroką gamą zastosowań rynkowych: od nadruków na koszulkach i druku na folii po innowacyjny w formie druk materiałów marketingowych. Nowe modele urządzeń drukujących Oki z białymi tonerami są wyczekiwane przez przedstawicieli małych i średnich przedsiębiorstw (SMB). Oki jako pierwsza firma wprowadza rozwiązanie oparte na druku przy użyciu tonera do sektora „białych drukarek”, który jak dotychczas był niewielkim, bardzo wyspecjalizowanym, złożonym i kosztownym rynkiem sprzedaży. „Do tej pory urządzenia bazowały na druku atramentowym, termosublimacji lub technologii „film-ready” - powiedział product marketing manager Oki, Paul Ingram. - Mają one niszowe zastosowania, w takich obszarach jak zdobienia części garderoby czy drukowanie impregnujące dla zastosowań opakowaniowych, które zazwyczaj są drogie zarówno jeżeli chodzi o zakup, utrzymanie, jak i długi czas produkcji. Natomiast nowe produkty Oki, bazujące na technologii białego tonera są wszechstronne, łatwe w użyciu i nie wymagają dodatkowego czasu na osuszenie, umożliwiając szybszy i bardziej ekonomiczny efekt. Jednocześnie jakość wydruku jest tak samo dobra jak w metodach do tej pory stosowanych, co sprawia, że staje się on wygodnym rozwiązaniem dla szerokiego zakresu zastosowań.” Urządzenie C711WT oferuje możliwość drukowania z wykorzystaniem czterech kolorów (CMY oraz białego), z prędkością 8 str/min na folii oraz 34 str/min przy użyciu zwykłego papieru. Wyposażona w wysokowydajne tonery o zwiększonej pojemności drukarka C920WT dla formatów A3/A4 przeznaczona jest do wydruków o większej objętości, osiągając prędkość drukowania odpowiednio 10 str/min i 31 str/min w formacie A4. Nowe drukarki z białymi tonerami dedykowane są wielu kluczowym rynkom, jako rozszerzenie istniejących już rozwiązań poligraficznych, również niestandardowych, jak nadruki na koszulkach, dekoracje ceramiczne, druk typu backlight oraz na folii opakowaniowej. Nowe produkty będą doskonałym wsparciem działów sprzedaży, oferując twórcze możliwości produkcji materiałów reklamowych POS, pozwalając na oznakowanie witryn sklepowych czy szyb w samochodach. Opracowano na podstawie informacji firmy Oki