Antalis partnerem globalnej kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi
31 paź 2012 10:19

Koncern Antalis jest partnerem globalnej Kampanii Laco na rzecz Walki z Rakiem Piersi - Breast Cancer Awareness (BCA) Campaign. Hasło promujące tegoroczną jubileuszową 20. edycję to: „Odwaga. Uwierz w świat bez raka piersi. Jesteśmy tu, aby stało się to prawdą.” Działania partnerskie Antalis skupiają się w obszarze rozpowszechniania i dystrybucji na europejskim rynku papieru biurowego marki Pioneer, którego w Polsce firma jest wyłącznym dystrybutorem. Każda ryza zakupionego papieru Pioneer oznaczonego różową kokardką przekłada się na rzeczywisty wkład w propagowanie i wspieranie kampanii na rzecz walki z rakiem piersi. Zgromadzone środki finansowe pozwalają realizować kampanię, w ramach której prowadzonych jest wiele działań profilaktycznych i informacyjnych. Szereg tych globalnych inicjatyw ma na celu uświadamianie kobietom na całym świecie, jak ogromne znaczenie mają regularne badania i kontrola piersi we wczesnym wykrywaniu raka. W przypadku walki z tą chorobą wiedza i świadomość to podstawa. To właśnie między innymi dzięki podejmowanym działaniom informacyjnym rak piersi jest dziś wykrywany znacznie wcześniej niż kiedyś, leczenie zaczyna się szybciej i wskaźnik wyleczeń jest wyższy. Pioneer to papier o ultrabiałości (171 CIE) oraz znakomitej sztywności, z celulozą eukaliptusową, do drukowania i kopiowania prestiżowej korespondencji, prezentacji, broszur, raportów itp. Certyfikaty: OHSAS 18001, ISO 9001, ISO 9706, ISO 14001, ECF. Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis