Ricoh liderem w „Magicznym Kwadrancie” Gartnera
19 lis 2012 11:47

Ricoh został umieszczony przez firmę Gartner w kwadrancie liderów w raporcie „Magic Quadrant: Managed Print Services Worldwide” (dla usług zarządzania drukiem). Magiczny Kwadrant jest autorskim narzędziem firmy Gartner i może być wykorzystywany wyłącznie za jej zgodą. Jest to graficzna prezentacja rynku w określonym przedziale czasowym. Przedstawia ona sporządzoną przez firmę Gartner analizę tego, jak dostawcy spełniają zdefiniowane dla danego rynku kryteria. Usługi zarządzania dokumentami oferowane przez Ricoh (Ricoh MDS) są dostarczane w pięciu fazach. To podejście zapewnia unikalne rozwiązanie MDS dla każdego klienta – dotyczy całego środowiska informacji biznesowych, włączając w to utworzenie informacji, jej przetwarzanie (obieg) i dystrybucję, zarówno w formie elektronicznej, jak i papierowej. W rezultacie firmy uzyskują dostęp do odpowiedniej informacji w odpowiednim czasie. „Bardzo się cieszymy, że nasi klienci z całego świata osiągają takie rezultaty, które pozwalają na umiejscowienie nas w kwadrancie liderów – mówi Sergio Kato, deputy general manager w Ricoh Global Marketing Group/Services Business Center. – Jesteśmy zobowiązani, żeby wykorzystywać te osiągnięcia i kontynuować dostarczanie kompleksowych usług zarządzania dokumentami, które obejmują nie tylko flotę drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych, ale skupiają się na głównych problemach, z którymi borykają się współczesne firmy. Są to: kontrola kosztów, ochrona środowiska, bezpieczeństwo informacji i zarządzanie nimi, efektywność procesów biznesowych, zarządzanie zmianą w organizacji, optymalizacja informacji i infrastruktura strategiczna.” Usługi zarządzania dokumentami Ricoh są zaprojektowane nie tylko po to, aby zwiększyć wydajność zarządzania dokumentami, ale także, aby ulepszyć zdolność organizacji do pomagania klientom i konkurowania na coraz bardziej globalnych i połączonych rynkach. To podejście wynika bezpośrednio ze zmniejszenia produktywności, które jest spowodowane tym, że pracownicy spędzają każdego dnia wiele godzin w poszukiwaniu lub odtwarzaniu informacji, która już istnieje. Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh