Nowe formy działalności firmy Mimaki na obszarze EMEA
27 lis 2012 12:02

Dostawcy usług drukarskich w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie mają obecnie łatwiejszy dostęp do systemów druku produkowanych przez firmę Mimaki dzięki wprowadzeniu przez nią nowych form działalności w tych regionach. Firma Mimaki Europe zaangażowała nowych członków zespołów w różnych oddziałach – od sprzedaży i marketingu po wsparcie techniczne i logistykę. Celem powiększenia zespołu Mimaki Europe jest rozszerzenie zasięgu firmy na omawianych obszarach. Firma zdecydowała się wzmocnić swoją działalność w Europie w związku ze wzrostem zapotrzebowania, który wystąpił po wprowadzeniu na rynek w 2012 r. wielu nowatorskich produktów oraz wysoką sprzedażą i wyrobieniem sobie dobrej pozycji podczas najważniejszych targów w Europie. W lutym firma Mimaki wzięła udział w targach Fespa Digital i po raz pierwszy zaprezentowała model JV400-130/160LX – pierwszą na świecie drukarkę lateksową wykorzystującą biały tusz, która jest przyjazna dla środowiska. Równocześnie firma wprowadziła na rynek serię JV400SUV. W maju firma Mimaki uczestniczyła w targach drupa, gdzie zaprezentowała wiele nowatorskich produktów, w tym JFX500-2131 – nową generację drukarek atramentowych UV-LED typu flatbed o prędkości drukowania do 60 m2/h. We wrześniu firma zasygnalizowała chęć wkroczenia na rynek fotograficzny, prezentując swoje najnowsze rozwiązania podczas targów Photokina, m.in. model UJF-6042 – nową drukarkę ED UV o formacie A2 typu flatbed. W drugiej połowie września Mimaki podkreśliła swoje ekologiczne zaangażowanie biorąc udział w targach EcoPrint, zaś pod koniec września odwiedziła Europę Wschodnią, gdzie wystawiała swoje produkty podczas targów Reklama (Moskwa, Rosja), Grafima (Belgrad, Serbia) oraz T-REX (Kijów, Ukraina). „Rok 2012 był dla firmy Mimaki przełomowy. Przyjęcie, z którym spotkały się nasze produkty podczas targów było pozytywne, a zdobycie przez niektóre produkty nagród cieszących się ogromnym szacunkiem w branży podkreśla rozwój, jaki osiągnęliśmy w ciągu minionego roku. Jesteśmy niezmiernie podekscytowani tym, co przyniesie kolejny rozdział w historii firmy. Nie możemy się doczekać chwili, gdy będziemy mogli zaoferować drukarniom w Europie, Afryce i na Bliskim Wschodzie ten sam poziom usług i wsparcia technicznego, który okazał się tak popularny w Europie” - mówi Mike Horsten, menedżer ds. marketingu w Mimaki Europe. Opracowano na podstawie informacji firmy Mimaki