Kinga Piecuch nowym prezesem Xerox Polska
7 sty 2013 19:30

1 stycznia 2013 r. Kinga Piecuch, dotychczas pełniąca funkcję członka zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu polskiego oddziału firmy, objęła stanowisko prezesa zarządu Xerox Polska i odpowiadać będzie za kompleksowe zarządzanie polskim oddziałem. Kinga Piecuch na stanowisku prezesa zastąpiła Marzenę Tarkowską, która awansowała do globalnych struktur firmy na stanowisko GDO Head of Strategy i będzie odpowiedzialna za strategię oraz rozwój usług z portfolio Xerox. Marzena Tarkowska związana jest z Xerox Polska od 2000r., funkcję prezesa Xerox Polska pełniła zaś przez siedem lat . Kinga Piecuch jest natomiast związana z firmą od 2006 r. i jako członek zarządu oraz dyrektor sprzedaży i marketingu Xerox Polska zarządzała strukturą handlową firmy na terenie kraju. Nadzorowała tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych i sprzedażowych nowych produktów, a także usług z portfolio firmy z zakresu ITO (Information Technology Outsourcing) i BPO (Business Process Outsourcing). „Rola prezesa polskiego oddziału Xerox to dla mnie wielkie wyróżnienie, ale zarazem ogromna odpowiedzialność i świadomość wyzwań, stojących przede mną i całą firmą - mówi Kinga Piecuch. - Obecna sytuacja wymaga intensywnych, proaktywnych działań, sprawności w pozyskiwaniu klientów i partnerów biznesowych oraz wspólnej pracy na rzecz pomyślności i satysfakcji klientów, kontrahentów i pracowników. Jako prezes będę dążyć do stałego zwiększania udziału Xerox na krajowym rynku, zarówno w obszarze produktowym jak i usług biznesowych.” Kinga Piecuch ma wyższe wykształcenie ekonomiczne. W latach 2000 – 2006 pracowała w IBM Polska, stopniowo awansując ze stanowiska key account manager, na stanowisko dyrektora handlowego odpowiedzialnego za sektor małych i średnich przedsiębiorstw. Od początku swojej kariery aktywnie działa na rzecz promocji nowoczesnych rozwiązań w zakresie biznesu, technologii, zarządzania drukiem i dokumentami, zarówno w sektorze prywatnym, jak i w administracji. Doświadczenie zdobyte w latach 1996 – 2000 w pracy w Kancelarii Prezydenta RP pozwala jej na dobre rozumienie potrzeb sektora publicznego. Aktywnie działa również na rzecz zastosowania na dużą skalę ekologicznych rozwiązań w biurach i urzędach. Opracowano na podst. inf. Xerox Polska