Partnerstwo firm GMG i matchmycolor LLC
9 sty 2013 11:53

8 stycznia br. firmy GMG i matchmycolor LLC ogłosiły decyzję o nawiązaniu strategicznego partnerstwa w celu ułatwienia i zwiększenia efektywności procesów związanych z zarządzaniem barwą. Poprzez nowatorskie podejście partnerstwo łączy ze sobą wszystkich uczestników łańcucha dostaw, w tym właścicieli marek, projektantów, drukarzy i introligatorów. Stosując własny model, GMG wykorzystuje unikalne dane spektrofotometryczne od firmy matchmycolor, aby poprawić jakość i barwę odbitek próbnych. Takie rozwiązanie można stosować w odniesieniu do wszystkich technik drukowania, podłoży i aplikacji. Połączone systemy obejmują wszystkie etapy produkcyjne począwszy od projektu, poprzez wyszczególnienie specyfikacji, produkcję i zatwierdzenie produktu, aż po zgodę na jego ostateczne dostarczenie do klienta. Dzięki szybkiej i bezproblemowej komunikacji kanałowej danych rozwiązanie pozwala użytkownikom z całego świata w łatwy sposób nadzorować procesy zarządzania barwą. „Nasze innowacyjne oprogramowanie z zakresu komunikacji barwnej działające w chmurze idealnie uzupełnia system zarządzania barwą firmy GMG. Liczący się na rynku poligraficznym gracze mają pełną kontrolę nad danymi związanymi z barwą i ich przetwarzaniem, co pomaga im osiągnąć wysoką i stałą jakość produktu” – mówi Judy van de Langkruis, wspólnik zarządzający w firmie matchmycolor LLC. Zdaniem Victora Asseiceiro, dyrektora handlowego działu Packaging w GMG, partnerstwo z firmą matchmycolor LLC pozwala na tworzenie bardziej zintegrowanego i spójnego systemu przepływu prac związanego z barwą wraz z rozwiązaniami do zarządzania barwą GMG dla klientów z rynku opakowaniowego. Według niego odbiorcy z tego sektora znacznie skorzystają na ścisłej współpracy obu firm. Na podstawie informacji firmy GMG opracował KS