Inicjatywa Digital to Business firmy Antalis
12 mar 2013 12:02

7 marca br. odbyło się kolejne spotkanie w ramach inicjatywy Digital to Business (d2b) firmy Antalis Poland. Firma Antalis Poland, we współpracy z producentem systemów drukujących HP Indigo, zorganizowała cykl warsztatów poświęconych drukowi cyfrowemu. W ramach cyklu pod koniec roku 2012 miały już miejsce 2 spotkania: w Krakowie i Warszawie. Kontynuując działania związane z rozwojem inicjatywy d2b, Antalis zorganizował kolejne warsztaty, tym razem w Poznaniu. Spotkanie było poświęcone przedstawieniu uczestnikom założeń koncepcji d2b (Digital to Business). Ma ona na celu zintegrowanie środowisk, dla których elementem wspólnym jest druk cyfrowy: drukarzy, agencji reklamowych, wydawców, wytwórców papieru oraz producentów maszyn. Podczas spotkania Grażyna Mospan – product manager Digital Media firmy Antalis - przedstawiła założenia inicjatywy d2b, perspektywy rozwoju druku cyfrowego i obszary, w których może on mieć zastosowanie, a także możliwości zadrukowywania podłoży dedykowanych do druku cyfrowego. Gabriela Hatłas-Czujko, product manager Fine Papers firmy Antalis, zaprezentowała ofertę papierów ozdobnych przeznaczonych do tego rodzaju druku, a o nowoczesnych technologiach druku cyfrowego dostępnych obecnie na rynku oraz o ich trendach mówił Piotr Zwolan z Digiprint Sp. z o.o., przedstawiciel wyłącznego dystrybutora systemów drukujących HP Indigo. Część prezentacyjną zamykał Maciej Tesławski – wykładowca i praktyk z dziedziny strategii marketingowej i komunikacji wizerunkowej, współtwórca m.in. Szkoły Strategii Marki SAR. Jego prezentacja dotyczyła wykorzystania zalet i możliwości druku cyfrowego z punktu widzenia projektanta i twórcy crossmediowych kampanii reklamowych. W ramach spotkania był przewidziany czas na rozmowy i wymianę doświadczeń pomiędzy samymi uczestnikami. Była to też szansa na dłuższe rozmowy z zaproszonymi fachowcami. Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis Poland