Nowa strona internetowa Antalis Poland
12 kwi 2013 11:13

Strona internetowa Antalis Poland (www.antalis.pl) oferuje nowe funkcjonalności i została zaprojektowana w sposób, który umożliwia zarówno obecnym, jak i przyszłym klientom łatwy dostęp do informacji zgodnych z ich indywidualnymi potrzebami. Strona zapewnia spójny wizerunek całej Grupy Antalis, łącząc w jedność przekazywanie najnowszych informacji z funkcjonalnością zamówień online. Antalis zamierza umocnić swoją pozycję partnera, wspierającego swoich klientów przez zapewnienie im przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę dostępu do informacji, serwisów oraz doradztwa produktowego, dzięki czemu staną się jeszcze bardziej konkurencyjni na rynku. Nowa strona zawiera profile biznesowe, dzięki którym klienci będą mogli zapoznać się z najnowszymi trendami na danym rynku oraz ofertą produktową firmy. Każdy zaczynający pracę nad swoim projektem będzie mógł sprawdzić, jakie produkty są rekomendowane do danego rodzaju zastosowań oraz zapoznać się ze wskazówkami dotyczącymi postępowania z danym podłożem. Dodatkowymi narzędziami, które mają wspierać klienta w jak najlepszym wyborze podłoża, są specjalnie zaprojektowane wyszukiwarki. Przykładem może być Wyszukiwarka Digital, pozwalająca w prosty sposób dokonać wyboru produktu z uwzględnieniem rodzaju technologii druku cyfrowego, rodzaju pracy, a także kryteriow związanych z ochroną środowiska. Zawartość strony została wzbogacona zdjęciami oraz filmami, dzięki czemu jest bardziej interesująca i przyjazna dla użytkownika. Oprócz atrakcyjnego wyglądu nowa strona Antalis Poland zapewnia użytkownikom ulepszone funkcjonalności z zakresu e-serwisu, ułatwiające składanie zamówień przez Internet, sprawdzanie cen i zapasów magazynowych. Treść strony została podzielona na czytelne sekcje, z których każda posiada osobną zakładkę. Przeglądając rozwijane menu użytkownik może szybko zapoznać się z zawartością każdej zakładki. Główne sekcje nowej strony: „Ty w biznesie” to lista profili biznesowych przeznaczonych dla osób działających m.in. w branży poligraficznej, opakowaniowej, tworzyw sztucznych. Każdy obecny i przyszły klient znajdzie odpowiedni dla siebie profil, a w nim informacje specjalnie stworzone z myślą o danym rodzaju działalności. „Katalog produktów” zapewnia dostęp do całej oferty Antalis, która zawiera kilkanaście tysięcy produktów. „Wiodące marki” to zaproszenie do świata znanych marek produktów Antalis, aby poznać je jeszcze lepiej i odkryć nowe możliwości ich zastosowań. „Propozycje zastosowań” to część zawierająca propozycje i rekomendacje dotyczące zastosowań produktów dla poligrafii, biur, materiałów opakowaniowych oraz do komunikacji wizualnej. „Odpowiedzialny biznes” - tu znajdują się odpowiedzi na pytania związane z prowadzeniem biznesu przez firmę Antalis zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju oraz oferta podłoży ekologicznych, która umożliwi klientom firmy dokonanie wyboru produktu zgodnego z ich własną polityką środowiskową. „Nasz serwis” zawiera ofertę kilkudziesięciu serwisów i usług, które Antalis oferuje swoim klientom, aby wspierać ich biznes na każdym etapie rozwoju. To wszechstronne narzędzie będzie nadal wspierane przez siły sprzedażowe Antalis, z którymi klient będzie mógł łatwo skontaktować się za pośrednictwem strony: poprzez e-mail, telefonicznie ze współpracującym z nim konsultantem lub wysyłając prośbę o kontakt. „Jesteśmy dumni z obsługi ponad 230 000 klientów w ponad 45 krajach. Konstruując naszą nową platformę uwzględniliśmy uwagi naszych klientów, jakie od nich otrzymywaliśmy – powiedział Xavier Jouvet, dyrektor marketingu Antalis International. – Jej projektowanie i budowa były ogromnym przedsięwzięciem, które połączyło nas we wspólnym celu: stworzeniu przyjaznej, skierowanej na klientów platformy, która ma za zadanie wspierać rozwój i zwiększać efektywność pracy naszych klientów, poszerzać ich wiedzę oraz inspirować. Strona spotkała się z pozytywnym odbiorem zarówno wewnątrz samej organizacji, jak i ze strony klientów. Zamierzamy wciąż ją udoskonalać, aby zawierała jeszcze więcej interaktywnych narzędzi i była prawdziwym internetowym partnerem dla naszych partnerów biznesowych!” Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis Poland