Reminiscencje z pierwszego dnia targów w Poznaniu
22 maj 2013 13:18

Pierwszy dzień jubileuszowych, bo obchodzących 40-lecie targów POLIGRAFIA oraz targów EURO-REKLAMA zakończył się frekwencją na poziomie 2 tys. profesjonalnych zwiedzających. Na stoiskach wystawców odbywały się intensywne rozmowy i prezentacje nowych technologii, a równolegle trwały ciekawe wydarzenia przewidziane w programie targów. Jednym z najważniejszych wydarzeń była konferencja naukowa POLICON, organizowana przez  miesięcznik „Poligrafika”, Korporację Poligrafów Poznańskich oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie, poświęcona najnowszej wiedzy o branży poligraficznej. Uczestniczyło w niej ponad 100 osób. Konferencja obejmowała tematyką m.in. innowacyjną technologię druku 3D oraz temat cyfrowej transformacji w druku poligraficznym. Zaprezentowano także trzeci raport KPMG o stanie tego sektora usług. Specjaliści ds. marketingu i sprzedaży uczestniczyli w organizowanych przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych warsztatach pt. „Trening efektywnej komunikacji i sterowania  głębokością relacji”. Warsztaty poprowadził Piotr Tymochowicz, twórca Teorii Wywierania Wpływu (ang. Influence Exerting Theory) i nowatorskiej Koncepcji Komunikatu Otwartego i Teorii Relacji. Pokazały one uczestnikom, jak zwiększać skuteczność postępowania w sytuacjach trudnych lub wymagających wysokiej stanowczości, w których sprawdzi się doskonale oddziaływanie podprogowe, czyli skuteczne wywieranie wpływu „nie wprost”. Za nami również pierwszy dzień zmagań uczestników Mistrzostw Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Car&Wrap Championship organizowanych przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie. Zawodnicy stanęli do walki w oklejaniu foliami dostarczonymi przez firmę Oracal, wg projektu zaproponowanego przez organizatora. Wydarzenie cieszyło się dużym zainteresowaniem publiczności. Opracowano na podstawie informacji MTP