Rekord w oklejaniu padł trzeciego dnia targów
24 maj 2013 10:05

Na targach EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013 w Poznaniu, podczas wydarzenia organizowanego przez European Media Group i Międzynarodowe Targi Poznańskie, ustanowiono nowy rekord w konkurencji, która polegała na całkowitym oklejeniu samochodu marki Porsche Cayman na czas. Ekipie aplikatorów oklejenie tego luksusowego samochodu zajęło 70 minut i 44 sekundy. Zapewne nieraz zawodnikom zadrżała ręka, ponieważ ten model Porsche jest wart ponad 109 tys. euro, a każdy błąd, omsknięcie skalpela do wycinania – mógł skończyć się uszkodzeniem lakieru. Wszystko jednak skończyło się dobrze dzięki fachowości zespołu specjalistów, w którego skład weszli: Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński, Krystian Czyż, Marcin Spalik, Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł. Wczoraj również zakończono Mistrzostwa Polski w Aplikacjach Samochodowych – 4th Car&Wrap Championship i o godzinie 16.00 ogłoszono ich wyniki. Po zsumowaniu punktów zdobytych w konkurencjach odbywających się w kilku kategoriach podczas trzech dni targowych, klasyfikacja przedstawia się następująco: I miejsce, tytuł Mistrza Polski Aplikacji 2013: APLIGRAF DESIGN (Krzysztof Kowina, Krzysztof Ruciński) Nagrody: drukarka marki EPSON 44 cale, szkolenie dla 2 osób ufundowane przez firmę 3M, kampania na łamach magazynu „Visual Communication”. II miejsce, tytuł Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik) Nagroda: szkolenie dla dwóch osób ufundowane przez firmę 3M. III miejsce, tytuł Drugiego Wicemistrza Polski Aplikacji 2013: STUDIO AVALON (Krzysztof Sadłowski, Przemysław Chroł) IV miejsce: MEDIA TARGET (Paweł Kapuśnik, Grzegorz Kohut) V miejsce: KSERO PROJEKT (Michał Szwacki, Adam Nowacki) VI miejce: POWER ART (Przemysław Antoniak, Barbara Wolna) Kategoria interior design: ZMIENKOLOR.PL (Krystian Czyż, Marcin Spalik) Nagrody: dwie rolki folii marki Avery Dennison oraz dwie rolki folii marki MACtac. Porsche Cayman można podziwiać jeszcze w ostatnim dniu targów. Trzeciego dnia targi EURO-REKLAMA i POLIGRAFIA 2013 w Poznaniu odwiedziło 2800 osób. Dzisiejszy piątek to już ostatnia okazja w tym roku, aby wziąć udział w tym ważnym wydarzeniu dla branży poligraficznej i reklamowej. Opracowano na podstawie informacji MTP