Nowy Xerox IJP 2000 na potrzeby reklamy
10 lip 2013 11:46

10 lipca br. firma Xerox Polska poinformowała o wprowadzeniu na rynek nowej maszyny Xerox IJP 2000 przeznaczonej na potrzeby rynku reklamy zewnętrznej. Zdaniem producenta, dzięki wysokiej prędkości tego szerokoformatowego rozwiązania usługodawcy będą mogli w krótszym czasie realizować większą ilość zleceń na plakaty, grafikę w punktach sprzedaży i bannery. „Xerox Wide Format IJP 2000 dedykowany jest firmom przygotowującym szerokoformatowe wydruki promocyjne. Dzięki niemu zlecenie, które wymagało 5 godzin pracy w przypadku wieloprzebiegowych drukarek atramentowych, może być obecnie wykonane w ciągu zaledwie 5 minut. Zaawansowane narzędzia do komponowania i zarządzania kolorami, takie jak dopasowanie koloru i profilowanie nośników, gwarantują wydruki o profesjonalnej jakości” – mówi Jerzy Małota, menedżer szerokoformatowego działu w firmie Xerox Polska. Podstawowe zalety systemu Xerox IJP 2000 to: wysoka prędkość drukowania (do 420 m2/h); stacjonarne głowice drukujące (podłoże przechodzi pod pięcioma głowicami drukującymi w jednym przebiegu); szybkoschnący atrament zapewniający uzyskiwanie żywych kolorów; szeroki zakres stosowanych mediów i spersonalizowane oprogramowanie (opcjonalnie). Xerox IJP2000 jest już dostępny w sprzedaży. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox Polska