OneDay Roadshow już 3 września
12 sie 2013 10:13

OneDay Roadshow to spotkanie regionalne organizowane w czterech miastach Polski. Oferta produktowa dotyczy m.in.: odzieży reklamowej, kalendarzy, galanterii skórzanej, ceramiki, słodyczy; zobaczymy również nowości na zbliżający się okres świąteczny. Cykl imprez rozpoczyna się 3 września w Warszawie. Kierowany jest do agencji reklamowych i dystrybutorów, którzy poprzez udział w OneDay Roadshow poznają aktualną ofertę dostawców oraz zyskają wsparcie w sprzedaży. „Obserwując rynek reklamy w Polsce widzimy, że kluczowe w podejmowaniu współpracy stają się relacje na linii dostawca – agencja – klient finalny. Właśnie to było dla nas wyznacznikiem przy wdrażaniu OneDay Roadshow. Również termin nie jest przypadkowy, początek września to czas, gdy po wakacyjnych wojażach zaczynamy intensywnie przygotowywać się do wzmożonej pracy w drugiej połowie roku. Sezon kalendarzowy w pełni, a liczne zapytania o artykuły świąteczne powodują, że szukamy nowości, inspiracji. Wychodzimy naprzeciw tym oczekiwaniom, tym razem wychodzimy dosłownie - OneDay Roadshow organizowany jest w czterech miastach: Warszawie, Katowicach (Chorzów), Wrocławiu, Poznaniu” - mówi inicjator OneDay Roadshow, Sławomir Giefing.   Więcej informacji na www.onedayshow.pl. Opracowano na podstawie informacji organizatora