10 lat RemaDays
22 paź 2013 12:39

W przyszłym roku odbędzie się 10. jubileuszowa edycja targów RemaDays. Z roku na rok zwiększała się liczba wystawców i liczba zwiedzających. W br. w imprezie uczestniczyło 570 wystawców, a targi odwiedziła rekordowa liczba zwiedzających – 12 000 osób. Pierwsza edycja RemaDays Warsaw była zdominowana przez polskie przedsiębiorstwa. Teraz podczas targów można spotkać całą Europę, a sama idea targów spowodowała, że powstały podobne imprezy w Kijowie i Norymberdze. RemaDays Warsaw to największa tego typu impreza w tej części Europy. Liczne imprezy towarzyszące, konkursy i eventy mają zwiększyć skuteczność i możliwości biznesowe uczestników. Wydzielone są cztery sektory targowe: Out&IndoorSystem, GiftsWorld, TechnologyPark, PrintShow. Pozwala to na dokładniejsze rozłożenie akcentów na specjalistyczne zainteresowania wystawców oraz zwiedzających. Dodatkowym atutem jest RemaCongress będący bazą wiedzy dla wszystkich spragnionych nowych rozwiązań w branży reklamowej. Z okazji targów zostanie wydana kolejna Wielka Księga Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw, zawierająca prezentacje ponad 600 firm z branży reklamowej. Jako jedyna pozycja będzie dystrybuowana wśród wszystkich gości targów. Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media