Fotolia partnerem Cannes Lions Imagination Day
28 paź 2013 11:23

Trzecia edycja Cannes Lions Imagination Day będzie miała miejsce już 7 listopada w warszawskim Multikinie w Złotych Tarasach. Idea imprezy, od 3 lat gromadzącej wybitnych przedstawicieli branży kreatywnej, skupia się wokół inspiracji, pobudzania do twórczego myślenia, pobudzania wyobraźni, pokazywania najlepszych case study, budowaniu przestrzeni służącej wymianie myśli i doświadczeń, zarówno wśród agencji, jak i na linii agencja – klient. W tym roku, na specjalne zaproszenie serwisu Fotolia, jednym z prelegentów Imagination Day będzie artysta Kolekcji TEN – Sergio del Puerto aka Serial Cut z Hiszpanii. Imagination Day jest podzielone na dwie części – seminaria odbywające się w ciągu dnia oraz wieczorny pokaz Cannes Lions. Wśród prelegentów seminariów znajdują się przedstawiciele reklamy, technologii, designu czy sztuki, twórcy projektów, którzy na co dzień zachwycają nas na międzynarodowych festiwalach. To także osoby, których projekty i dokonania ciekawią i inspirują w codziennej pracy. W ramach drugiej części Imagination Day odbędzie się wieczorny pokaz – uważanych za najlepsze na świecie – reklam i kampanii reklamowych, nagrodzonych na festiwalu Cannes Lions 2013 w kategoriach Film oraz Titanium & Integrated. Co ciekawe, w tym roku po raz pierwszy, pokaz odbędzie się również w kilku innych miastach Polski: we Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Łodzi i Gdyni. Więcej na: www.imaginationday.pl. Opracowano na podstawie informacji firmy Fotolia

cript>