Antalis Platynowym Sponsorem DSCOOP EMEA
5 lis 2013 12:38

W dniach 6-8 listopada br. w Rzymie odbędzie się konferencja DSCOOP EMEA, której Platynowym Sponsorem będzie firma Antalis. Digital Solutions Cooperative (DSCOOP) to inicjatywa łącząca właścicieli agencji, niezależnych grafików oraz profesjonalistów używających sprzętu HP Graphic Arts i powiązanych z nim rozwiązań. Podczas tego wydarzenia Antalis zaprezentuje swoją inicjatywę d2b (Digital-to-Business), wynikające z niej korzyści dla uczestników rynku druku cyfrowego, a także zaprezentuje innowacyjne produkty: Defender Paper Tyger, podłoże utwardzone warstwą ochronną zabezpieczającą przed odczytaniem RFID oraz PowerCoat, który zrewolucjonizował zadrukowywanie urządzeń elektronicznych. 7 listopada o godzinie 16.15 Antalis poprowadzi konferencję zatytułowaną „Jak Antalis może pomóc w rozwoju biznesu Dostawcom Usług Drukarskich?” Częścią DNA Antalis jest innowacja, dlatego też grupa nieustannie szuka nowych mediów, które dostarczą wartości dodanej jej klientom i umożliwią im nowe sposoby aplikacji. Podczas tegorocznej konferencji DSCOOP EMEA Antalis zaprezentuje dwa nowe podłoża, które spełniają te kryteria. Na początku tego roku Antalis rozszerzył swoje portfolio o materiał Paper Tyger, podłoże składające się z warstw papieru, plastiku oraz laminatu. Może być łatwo zadrukowywane w maszynach HP Indigo oraz w maszynach stosowanych do wydruków biurowych, pozwalając na otrzymanie wyjątkowo wytrzymałych materiałów. Ma zastosowanie w krótkoterminowych aplikacjach zewnętrznych, gdzie konieczna jest odporność na wilgoć przez określony czas (np. etykiety na bagaż), a także w wewnętrznych aplikacjach długookresowych (np. okładki książek, broszury). Materiał Defender zwiększa wszechstronność zastosowań Paper Tyger. Jest to wzmocniona wersja tego podłoża, zaprojektowana specjalnie do produkcji etui do paszportów oraz kart płatniczych, aby ochronić je przed czytnikami RFID. Dzięki temu poufne dane chronione są przed kradzieżami, których liczba wzrosła wraz z coraz częstszym wykorzystywaniem bezdotykowych kart płatniczych. PowerCoat to kolejny papier produkowany przez Arjowiggins Creative Papers, który ułatwia całkowitą integrację funkcjonalności elektronicznych z wydrukiem grafiki. Wysoka gładkość powierzchni oraz stabilność termiczna pozwalają na zastosowanie go w wielu innowacyjnych aplikacjach, np. osadzanie w nim etykiet RFID, produkcję etykiet jednorazowych czy obwodów świetlnych. Otwiera to nowe możliwości w przemyśle opakowaniowym, reklamowym oraz innych branżach, gdzie przenikają się świat realny z wirtualnym. Ponieważ wzrasta zapotrzebowanie rynku na efektywne i oszczędne drukowanie prac w małych i średnich nakładach, w przypadku których druk offsetowy staje się nieekonomiczny, coraz więcej drukarń inwestuje w maszyny do druku cyfrowego. Kluczem do sukcesu na tym rynku jest rozwój różnorodnych usług i oferowanie klientom wielu rozwiązań takich jak druk na żądanie, web-to-print czy kampanie cross mediowe. „Tego rodzaju usługi dostarczają wartości dodanej i pozwalają drukarniom wyróżnić się na tle konkurencji oraz zabezpieczyć długofalowy rozwój swojego biznesu – wyjaśnia Xavier Jouvet, marketing and purchasing director z Antalis International – Jednak ewolucja wymaga umiejętności zarówno marketingowych, jak i technologicznych, które drukarz może próbować nabyć sam bądź przez znalezienie odpowiednich partnerów. Jednym z celów naszej inicjatywy d2b jest ułatwienie tej ewolucji poprzez przedstawienie możliwości technicznych i zastosowań druku cyfrowego, a także stworzenie platformy wymiany doświadczeń między różnymi podmiotami tej branży.” Prócz oferowania pełnej gamy mediów certyfikowanych do użytku w maszynach HP Idigo, a także innych podłoży do druku cyfrowego, Antalis organizuje cykliczne spotkania i warsztaty d2b. Opracowano na podstawie informacji firmy Antalis