Kalendarz VIP firmy Agfa Graphics na rok 2014
16 gru 2013 12:08

Podobnie jak przed rokiem, z myślą o swoich klientach i partnerach biznesowych, firma Agfa Graphics stworzyła ekskluzywny kalendarz. Jest on unikalnym połączeniem kreatywnego projektowania, zaawansowanych technik poligraficznych oraz sztuki fotografowania. Mottem przewodnim publikacji jest „Potęga druku” – hasło przyświecające działalności belgijskiego producenta. Kalendarz VIP 2014, podobnie jak w roku poprzednim, łączy w sobie różne techniki prepressu, drukowania i uszlachetniania. Każda jego strona została wydrukowana na innym podłożu, przy zastosowaniu nietypowych farb, m.in. metalicznych, złotych i fluorescencyjnych, oraz z wykorzystaniem nieszablonowych efektów specjalnych, choćby takich jak tłoczenie folią. W kalendarzu znalazło się trzynaście zdjęć wyłonionych w konkursie fotograficznym, przeprowadzonym wśród pracowników Agfa Graphics z całego świata. Zdaniem oceniających nadesłane fotografie, zwycięskie prace najlepiej odzwierciedlają hasło „Łączyć/tworzyć/wspierać”, charakteryzujące działania podejmowane przez Agfa Graphics w odniesieniu do swoich klientów. „Druk to medium, które inspiruje i motywuje do działania. Posiada unikalną zdolność przekazywania myśli i pomysłów oraz stymulowania dyskusji. Nasz kalendarz na rok 2014 to po raz kolejny niezrównany majstersztyk, obrazujący potęgę druku. Jego temat przewodni odzwierciedla nasze zaangażowanie we współpracę z klientami” – mówi Tim Van den Bossche, wiceprezes ds. globalnej strategii i komunikacji marketingowej Agfa Graphics. Jak wspomniano, kalendarz na nadchodzący rok został stworzony przy użyciu różnych technik prepressu i drukowania. Wśród nich nie zabrakło rozwiązań Agfa Graphics. Swój udział w powstaniu tej niecodziennej publikacji miały: termoczułe płyty Energy Elite Pro, system CtP Avalon, workflow Apogee, raster Sublima, oprogramowanie Apogee InkSave oraz papier syntetyczny Synaps. Strony grudnia zostały wydrukowane na materiale tekstylnym A-Sign Display przy użyciu plotera Ardeco, który niedawno znalazł się w ofercie Agfa Graphics. Całość została wydrukowana przez belgijską firmę Guido Maes Printingdeluxe, a w powstaniu kalendarza swój niebagatelny udział miały też: Mathilde Studios, Adrien Hendrickx Digital Imaging, Fedrigoni – włoski producent papieru oraz Wirebind – holenderskie przedsiębiorstwo specjalizujące się w oprawie druków. Opracowano na podstawie informacji firmy Agfa Graphics

cript>