Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców
9 sty 2014 10:58
Od 10 stycznia do 10 lutego 2014 roku serwis Fotolia zaprasza artystów cyfrowych z całego świata do uwolnienia swojej kreatywności i zmierzenia się z dziesięcioma twórcami przedstawionymi w drugim sezonie kolekcji TEN by Fotolia.
Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in. międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: http://contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN:
Engineering Dreams
Myth In Motion
Pump Up The Color
You Can't Stop The Music!
Animal Instinct
Through Time
Unknown Destination
Mixed Messages
Love At First Sight
Game On
Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu.
Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową.
W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność. Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając10 z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będą brane talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych. W ramach nagrody zwycięzca otrzyma również:
Nagroda Główna:
1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition
1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott
1 reflektor Westcott 30" 5-in-1
1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1500 PLN
1 roczny abonament Adobe Creative Cloud
1 kaseton świetlny LED Exaprint
1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok)
Zestaw wszystkich prac TEN z sezonów 1. i 2.
Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma:
1 tablet Wacom Intuos Pro M
1 reflektor Westcott
1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja)
1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud
1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm
250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm
1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące)
Zestaw wszystkich prac TEN z sezonów 1. i 2.
Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku.
Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie http://pl.fotolia.com
Opracowano na podstawie informacji firmy Fotolia