Fotolia ogłasza drugi konkurs sztuki cyfrowej dla twórców
9 sty 2014 10:58

Od 10 stycznia do 10 lutego 2014 roku serwis Fotolia zaprasza artystów cyfrowych z całego świata do uwolnienia swojej kreatywności i zmierzenia się z dziesięcioma twórcami przedstawionymi w drugim sezonie kolekcji TEN by Fotolia. Do wygrania są nagrody o wartości blisko 400 000 PLN, w tym m.in. międzynarodowa kampania promocyjna sygnowana marką Fotolia. Uczestnicy muszą w czasie od 10 stycznia do 10 lutego zarejestrować się przez Facebooka: http://contest.tenbyfotolia.com i zamieścić na profilu kampanii swoją pracę zainspirowaną jednym lub kilkoma tematami z kategorii konkursowych. To dziesięć tematów zainspirowanych oryginalnymi pracami TEN: Engineering Dreams Myth In Motion Pump Up The Color You Can't Stop The Music! Animal Instinct Through Time Unknown Destination Mixed Messages Love At First Sight Game On Co ważne, w projekcie trzeba wykorzystać minimum 3 zdjęcia z banku zdjęć Fotolia, które były wcześniej użyte przez artystów drugiego sezonu. Pierwszy konkurs inspirowany kolekcją TEN by Fotolia wygrał Sebastian Powszuk, 24-letni grafik z Polski, wygrywając m.in. międzynarodową kampanię reklamową. W pierwszej edycji konkursu ponad 1200 artystów zgłosiło swoje prace, które polubiło ponad 40 tys. osób, a ponad 250 tys. o nich rozmawiało. Druga runda zapowiada się na jeszcze większą, ponieważ kampania TEN by Fotolia z dnia na dzień zyskuje coraz większą popularność. Internauci z całego świata będą decydować o wyborze zwycięzców wybierając10 z nich – po jednym w każdym temacie – którzy następnie zostaną ocenieni przez jury składające się z artystów drugiego sezonu TEN, ekspertów banku zdjęć Fotolia oraz partnera produkcji, Gang Corporate. Tu pod uwagę będą brane talent, kreatywność i technika. Zdobywca głównej nagrody otrzyma międzynarodową kampanię promocyjną i publikację pracy w prestiżowych czasopismach branżowych. W ramach nagrody zwycięzca otrzyma również: Nagroda Główna: 1 tablet Wacom Intuos Pro M Special Edition 1 zestaw domowego studio foto z lampami Westcott 1 reflektor Westcott 30" 5-in-1 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) + dedykowane usługi o wartości ponad 1500 PLN 1 roczny abonament Adobe Creative Cloud 1 kaseton świetlny LED Exaprint 1 Abonament Fotolia (100 pobrań miesięcznie przez 1 rok) Zestaw wszystkich prac TEN z sezonów 1. i 2. Każdy ze zwycięzców w pozostałych dziewięciu kategoriach otrzyma: 1 tablet Wacom Intuos Pro M 1 reflektor Westcott 1 x szablon Template Monster (pojedyncza licencja) 1 x 3-miesięczny abonament Adobe Creative Cloud 1 wydruk na płótnie Exaprint 100x100 cm 250 ulotek gecko Exaprint 10x15 cm 1 x 3-miesięczny abonament Fotolia (25 pobrań miesięcznie przez 3 miesiące) Zestaw wszystkich prac TEN z sezonów 1. i 2. Wyniki konkursu drugiego sezonu TEN by Fotolia zostaną ogłoszone na stronie wydarzenia na Facebooku w dniu 19 lutego 2014 roku. Dodatkowe informacje oraz zdjęcia można znaleźć na stronie http://pl.fotolia.com Opracowano na podstawie informacji firmy Fotolia