Roland Biemans nowym dyrektorem marketingu w Kiian Digital
17 sty 2014 09:46

Roland Biemans został nowym dyrektorem marketingu firmy Kiian Digital będącej częścią grupy Kiian Group. Przed objęciem tego stanowiska Roland Biemans był menedżerem marketingu i komunikacji w spółce Hollanders Printing Systems z Eindhoven, gdzie był odpowiedzialny za działalność komercyjną, w tym za sukces wprowadzania na rynek nowych technologii druku cyfrowego do rozwijającego się sektora tekstylnego. Był on również siłą napędową w inicjatywach takich jak działalność centrum kompetencyjnego druku cyfrowego na tekstyliach. Roland Biemans dołączył do firmy Kiian, producenta atramentów z Włoch, by od stycznia poprowadzić globalną strategię marketingową spółki dla branży atramentów do druku cyfrowego. „Cieszę się, że dołączam do Kiian Digital w tak sprzyjającym dla firmy momencie i oczekuję rozwoju marki Kiian Digital, jej większej rozpoznawalności, zwiększania wartości i globalnego zasięgu firmy. Kiian wkracza w ekscytującą fazę wzrostu, z naciskiem na innowację, dlatego nie mogę się doczekać tego ekscytującego i inspirującego wyzwania” – mówi Roland Biemans. „Jesteśmy szczęśliwi, że Roland dołączył do grupy kierowniczej Kiian Digital. Bez wątpienia wniesie nieoceniony wkład w działania zarządu, zapewniając wartość dodaną naszym klientom oraz rozwijając nasz biznes przez zarządzanie globalną strategią marketingu i komunikacji. Jego doświadczenie w dziedzinie cyfrowych technologii druku na tekstyliach oraz wkład w rozwój przemysłu poprzez organizacje takie jak Fespa, ESMA i SGIA oznacza, że będziemy czerpać korzyści z pracy pełnego entuzjazmu profesjonalisty ze znakomitym poziomem wiedzy i doświadczeniem” – mówi Fabio Festorazzi, dyrektor generalny Kiian Group. Na podstawie informacji firmy Kiian opracował KS