Walter Hartmann szefem marketingu w KBA Radebeul
20 sty 2014 15:06

Od 1 stycznia br. 51-letni Walter Hartmann objął funkcję szefa marketingu ds. arkuszowych maszyn offsetowych w fabryce firmy Koenig & Bauer (KBA) w Radebeul. Ten specjalista ds. druku z wieloletnim doświadczeniem w wiodących drukarniach offsetowych zastąpił Jürgena Veila, który po 15 latach pracy z sukcesami w kierowaniu poszukiwał nowych wyzwań w zakresie arkuszowej produkcji offsetowej. We wrześniu ub.r. Veil objął funkcję menedżera ds. kluczowych klientów opakowaniowych. Po ukończeniu stażu drukarza offsetowego i zaawansowanych szkoleniach na technologa druku, Walter Hartmann pełnił różne funkcje w sprzedaży i sprzedaży wewnętrznej w drukarni Köselbuch z Kempten, zyskując dogłębną wiedzę o wewnętrznym funkcjonowaniu drukarni. Następnie urodzony w Allgäu Hartmann przez 11 lat poszerzał swoją wiedzę z zakresu zarządzania jako kierownik w drukarni AZ Druck und Datentechnik, która zatrudnia ponad 200 pracowników i specjalizuje się w produkcji książek i druku komercyjnym. Był tam odpowiedzialny za wszystkie działy techniczne (prepress, druk i introligatornię) oraz znacząco przyczynił się do wprowadzenia nowych technologii i procesów w każdej dziedzinie produkcji. Walter Hartmann poznał wielu pracowników KBA z różnych działów w trakcie wyboru i instalacji jednej z pierwszych ośmiokolorowych maszyn Rapida 105 wyposażonych w system bezpośredniego napędu cylindrów formowych DriveTronic SPC, będącej pierwszą na świecie średnioformatową Rapidą z systemem Flying JobChange, oraz podczas dni otwartych w AZ Druck. Jego zainteresowanie nowymi technologiami i poszukiwanie nowych wyzwań zawodowych, jakie oferuje praca w marketingu u międzynarodowego producenta maszyn drukujących, zdecydowały o jego zatrudnieniu w koncernie KBA. Na podstawie informacji firmy KBA opracował KS