Pokaz najnowszej technologii w druku trans-promo
22 sty 2014 10:43

Pokaz rewolucyjnej, najnowszej w Polsce technologii druku materiałów transakcyjno-promocyjnych odbył się 21 stycznia br. podczas Dni Otwartych w Centrum Wydruków Masowych Unizeto Technologies są w Szczecinie. Pokaz miał na celu zaprezentowanie skrywających ogromny potencjał marketingowy metod personalizacji materiałów promocyjnych. Mogą to być np. dedykowane reklamy na fakturach lub szeroko pojęte masowo drukowane dokumenty. „Papier wciąż żywy” to tytuł jednej z prelekcji, ale i hasło przewodnie Dni Otwartych. Podczas spotkania goście mieli okazję poznać możliwości efektywnego wykorzystania technologii w procesie wspierania biznesu. W programie znalazł się także pokaz wydruku na żywo w Centrum Wydruków Masowych mieszczącym się w budynku Centrum Danych Unizeto Technologies. Niepowtarzalną okazją było zarówno wejście do szczególnie chronionej siedziby Centrum Danych, jak i pokaz wydruków z roli – maszyna drukuje 760 kartek na minutę. Zebrani goście otrzymali materiały opatrzone dedykowanymi treściami promocyjnymi. Możliwości trans-promo są nieograniczone dzięki personalizacji dokumentów zarówno pod względem treści, jak i layoutu. Technologia pozwala na personalizację dokumentów 1:1. Sprawia, że to, co dotychczas było możliwe tylko w Internecie, staje się realne w świecie druku. Co więcej, dokumenty można dowolnie kształtować. Każdy pomysł marketera można zrealizować w błyskawicznym tempie. Czas reakcji na zmianę w projekcie można skrócić nawet do 1h – dawniej należało czekać nawet 2 tygodnie, bo tyle trwa zamawianie materiałów poligraficznych, niezbędnych do produkcji wydruków na arkuszach. System do obsługi produkcji umożliwia zaś zmianę nawet w ostatniej chwili. Wyniki badań i cases studies potwierdzają skuteczność personalizowanych przekazów marketingowych dołączonych do dokumentów transakcyjnych. Według badań CAPV, 66 proc. odbiorców oczekuje wysoko spersonalizowanych ofert. Natomiast aż 93 proc. marketerów wysyłających korespondencję trans-promo odnotowuje wyższy stopień reakcji odbiorców. Opracowano na podstawie informacji firmy Unizeto Technologies