Ricoh Polska liderem na rynku urządzeń szerokoformatowych
13 mar 2014 10:17

Według danych Infosource, w 2013 roku Ricoh Polska odnotowała największy udział w sprzedaży w segmencie niskonakładowych urządzeń szerokoformatowych (MFP) dedykowanych do CAD (43,3 proc.). Ricoh, globalna firma z branży technologicznej, specjalizująca się w sprzęcie biurowym, rozwiązaniach do druku produkcyjnego, systemach zarządzania dokumentami i usługach IT, od lat dostarcza również wyspecjalizowane produkty branżowe. „Ricoh jest znane z tego, że kreuje produkty przeznaczone dla specjalistycznych rynków. Pozycja lidera udowodniła, że strategia, którą obraliśmy z początkiem 2013 roku wraz z wprowadzeniem przełomowego urządzenia MP CW2200SP, to był strzał w dziesiątkę” – mówi Tomasz Wieczorek, marketing coordinator & production printing specialist. Do tego sukcesu w dużej mierze przyczyniło się urządzenie MP CW2200SP – zupełna innowacja na rynku. Po raz pierwszy w urządzeniu szerokoformatowym została zastosowana autorska technologia Ricoh Liquid Gel, która sprawia, że wydruki szybko wysychają i są odporne na wodę oraz promieniowanie UV. Ponadto MP CW2200SP jest wyposażone w głowice Ricoh PIEZO, które dysponują wydajnością 20 tys. metrów oraz wysoką precyzją i prędkością. Głowice Ricoh zostały zaprojektowane tak, aby sprostać również wymaganiom klientów, którzy nastawiają się głównie na drukowanie monochromatyczne, a kolor jest dla nich jedynie dodatkiem. Prędkość drukowania osiąga poziom do 3,2 arkusza A1/min przy druku monochromatycznym, co sprawia, że ploter ten jest prawie tak szybki jak plotery laserowe. Według Infosource, MP CW2200SP to również najchętniej wybierane wielofunkcyjne urządzenie szerokoformatowe w Polsce (22,6 proc. całkowitej sprzedaży w 2013 roku). Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh Polska

cript>