Alex Remez nowym prezesem zarządu Xerox Polska
4 kwi 2014 11:01

Firma Xerox poinformowała, że 12 marca 2014 r. Alex Remez objął stanowisko prezesa zarządu i dyrektora generalnego Xerox Polska. Alex Remez przed rozpoczęciem pracy w firmie Xerox pełnił wiele funkcji zarządczych związanych ze sprzedażą i logistyką w Izraelu i na Ukrainie. Do zespołu Xerox dołączył w 2003 r., jako HR & operations director, Xerox Izrael. W latach 2007-2010 pełnił funkcję dyrektora generalnego Xerox Izrael. Przed objęciem stanowiska dyrektora generalnego Xerox Polska przez trzy lata zajmował analogiczne stanowisko w regionie Ukrainy i Kaukazu. Na nowym stanowisku zastąpił Kingę Piecuch, która była prezesem zarządu i dyrektorem generalnym Xerox Polska w 2013 r. „Objęcie funkcji dyrektora generalnego polskiego oddziału Xerox jest dla mnie osobistym wyróżnieniem. Z wielkim zaangażowaniem podejmę to wyzwanie wykorzystując moje wcześniejsze doświadczenia w pracy dla Xerox. Jako dyrektor generalny będę dążyć do stałego umacniania pozycji Xerox na polskim rynku, zarówno w obszarze produktowym, jak i usługowym, dostarczając zaawansowaną technologię Xerox naszym klientom poprzez dojrzałą sieć partnerską” – mówi Alex Remez. Alex Remez pochodzi z Mikołajowa na Ukrainie, skąd w 1992 r. przeprowadził się do Izraela. Posiada dyplom z ekonomii i księgowości, który uzyskał na ukraińskiej uczelni Institute of Advanced Studies. Posiada także tytuł inżyniera okrętowego ukraińskiego Nikolayev Institute of Marine Technology. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox