Harmonogram wydarzeń Kreatywnej Areny podczas targów Reklama360
12 maj 2014 10:42

Kreatywna Arena to miejsce spotkań tych, którzy chcą zaprezentować coś ciekawego, nowego i inspirującego. Podczas Areny zaproszeni goście zaprezentują innowacyjne produkty, które mają szansę zrewolucjonizować rynek reklamy. Poprowadzą również warsztaty, dzięki którym będzie można podnieść kompetencje z zakresu marketingu opartego na nowych technologiach, a przede wszystkim zdobyć wiedzę, niezbędną do bycia marketingowcem na miarę XXI wieku. Komunikacja marketingowa, wykorzystanie technologii mobilnych, media społecznościowe w służbie reklamy, druk 3D - to tylko niektóre zagadnienia poruszane podczas licznych wystąpień i warsztatów, jakie czekają na uczestników targów Reklama360.        14 maja 2014 10:00 - 10:45 PREZENTACJA „WSTĘP DO DRUKU”  Kamil Dziadkiewicz, Omni3D 10:45 - 11:30 OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE TECHNOLOGII DRUKU 3D 11:30 - 12:00 Od E- Do M- COMMERCE. ZAKUPY MOBILNE PO POLSKU Patryk Bukowiecki – Head of Mobile Allegro 12:00 - 12:30 WALK GROUP, THE POWER OF CONTEXT AND THE FUTURE OF DIGITAL MARKETING Ivan Hernandez - Digital Strategy and Development Director at Walk Group. 12.30 - 13.00 INTERNET OF THINGS – EKSCYTUJĄCE ROZWIĄZANIA Miłosz Wójcik - CEO Appchance + Confrenz.com 13.00 - 13.30 INNOWACJE INFRASTRUKTURY IT DLA MARKETINGU Rafał Roszak - CMO Beyond.pl 13.30 - 14.00 MARKETING AUTOMATION Grzegorz Błażewicz - CEO & FOUNDER SALESMANAGO 14:00 - 14:30 MONITORING W SŁUŻBIE TECHNOLOGII Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist 14:30 - 16:00 PANEL DYSKUSYJNY SPECJALISTÓW RÓŻNYCH BRANŻ KORZYSTAJĄCYCH Z TECHNOLOGII DRUKU 3D Moderator: Kamil Dziadkiewicz, Omni3D 16:00 - 16:30 CAŁA PRAWDA O WIZERUNKOWEJ REKLAMIE ONLINE. PO CO TO KOMU? Grzegorz Kosiński - Dyrektor Zarządzający        15 maja 2014 10:00 - 10:45 PREZENTACJA „WSTĘP DO DRUKU” Kamil Dziadkiewicz, Omni3D 10:45 - 11:30 OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE TECHNOLOGII DRUKU 3D 12:00 - 12:30 INTEGRACJA DANYCH MOBILNYCH I DESKTOPOWYCH W SŁUŻBIE MARKETINGU
 Albert Hupa - Prezes IRCenter 13:00 - 13:30 THE KILLER ADD: REKLAMA MOBILNA W PRAKTYCE Rafał Staszkiewicz - Country Manager Adello Polska 13:30 - 14:00 CZY TO ZADZIAŁA? JAK SZYBKO I EFEKTYWNIE PODEJMOWAĆ DECYZJE PROJEKTOWE Igor Farafanow, Lead UX 14:00 - 14:30 JAK OPTYMALIZOWAĆ DZIAŁANIA REKLAMOWE NA FACEBOOKU?
 Grzegorz Berezowski – CEO Napoleon Cat, Miłosz Belter - Product Manager 14:30 - 15:15 PREZENTACJA „PROTOTYPOWANIE OPAKOWAŃ” Kamil Dziadkiewicz, Omni3D 15:15 - 16:00 OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE PROTOTYPOWANIA Z WYKORZYSTANIEM TECHNOLOGII DRUKU 3D     16 maja 2014 10:00 - 10:45 PREZENTACJA „WSTĘP DO DRUKU” Kamil Dziadkiewicz, Omni3D 10:45 - 11:30 OTWARTA DYSKUSJA O TEMATYCE TECHNOLOGII DRUKU 3D 12:00 - 12:30 PEŁNA AUTOMATYZACJA I PROGRAMOWALNOŚĆ W ZAKUPIE REKLAMY INTERNETOWEJ. CZY JESZCZE POTRZEBUJEMY HANDLOWCÓW? Tomasz Teodorczyk - CEO, Bidlab 12:30 - 13:30 NAJNOWSZE TRENDY W VISUAL MERCHANDISINGU NA PODSTAWIE TARGÓW EURO SHOP W DUSSELDORFIE dr Marek Borowiński 14:30 - 15:15 PREZENTACJA „3D COMMERCE” Kamil Dziadkiewicz, Omni3D 15:15 - 16:00 OTWARTA DYSKUSJA  * stan na dzień 09.05.2014