Meet Kodak Polska po raz ósmy
14 maj 2014 10:26

Najnowsze trendy i wyzwania w nowoczesnej komunikacji graficznej, sposoby pozyskiwania nowych odbiorców i wyróżnienia się na rynku, kreatywność w tworzeniu opakowań, doświadczenia drukarń w zastosowaniu najnowszych technologii i możliwości ich wykorzystania – to tylko niektóre zagadnienia, jakie przygotowała firma Kodak Polska z myślą o 8. już spotkaniu z cyklu Meet Kodak Polska. Tym razem odbywać się ono będzie 5 czerwca br. w Jachrance w Hotelu Warszawianka od godziny 10.00. Więcej szczegółów można uzyskać pod numerem telefonu 22 430 69 90. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc organizator konferencji prosi o potwierdzenie uczestnictwa do 26 maja br. Organizatorzy przygotowali tym razem jedną sesję tematyczną, co pozwoli wszystkim zapoznać się z pełną gamą prezentowanych informacji. Dominować wśród nich będą możliwości rozwoju zakładów poligraficznych w kontekście zastosowania najnowszych technologii Kodaka. Tegoroczną konferencję Meet Kodak Polska rozpoczną Jolanta Wiśniewska - dyrektor zarządzająca Kodak Polska oraz Komal Sharma – dyrektor zarządzający Kodak Emerging Geographies w regionie EAMER. Następnie przewidziano następujące wystąpienia: „Jak skutecznie pozyskać nowego klienta i zyskać jego lojalność – zadanie nieosiągalne czy banalnie proste?” - Aleŝ Lisac, ekspert z dziedziny marketingu bezpośredniego ze Słowenii, prowadzący firmę konsultingową; „Technologia cyfrowa Kodak – narzędzia, dzięki którym można wyróżniać kampanie swoich klientów” - Sławomir Iwanowski, regionalny szef sprzedaży Kodak Polska; „Wpływ automatyzacji na zwiększenie rentowności przedsiębiorstwa” - Jolanta Wiśniewska; „Jak poszłam na wojnę z Sonorą...” - Mirosława Peret, dyrektor finansowy Druk-Intro SA; „Technologia bezprocesowa - doświadczenia z wdrożenia płyty Kodak Sonora XP w formacie VLF w drukarni opakowań” - Michał Rulewicz, specjalista CtP w firmie Werner Kenkel; „(Nie)zwykłe opakowania” - Dorota Kałowska, Partner&Strategy Consultant w firmie Cobalt Spark; „Jak technologia Kodak wpływa na jakość, wizerunek produktu i marki” - Jacek Galiński, Kodak Polska; „Granice rozwoju technologicznego – dialog potrzeb i możliwości”– Magdalena Michalska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Chesapeake Polska; „Wysokojakościowy druk opakowań - doświadczenia firmy grupy Miller Graphics z Kodak Flexcel NX” - Jacek Młynarczyk, Sales & Marketing Manager w firmie Miller Graphics Poland Sp. z o.o. Uczestnicy konferencji, jak co roku, zaproszeni są na wieczorną imprezę, która tym razem utrzymana zostanie w klimacie futbolu i tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej. Rezerwacji noclegów należy dokonywać kontaktując się bezpośrednio z hotelem Warszawianka pod numerem telefonu 22 768 90 00 lub pod adresem e-mail: rezerwacja@warszawianka.pl. Hotel oferuje gościom Kodak Polska specjalne stawki za wynajęcie pokoju (należy jedynie podać hasło „Kodak”). Liczba miejsc jest ograniczona, dlatego wynajęcie odbywa się według kolejności napływających rezerwacji do 23 maja br. W późniejszym terminie firma Kodak nie będzie mogła zagwarantować dostępności pokoi. Opracowano na podstawie informacji firmy Kodak Polska

cript>