Xerox prezentuje nowe sposoby zabezpieczenia informacji
15 maj 2014 12:14

Najnowsze narzędzia i usługi Xerox mają za zadanie:  Analizę, w jakich celach drukuje się dokumenty oraz wykorzystanie tej wiedzy w celu zmiany sposobu dostępu do informacji.  Zwiększenie bezpieczeństwa informacji bez zakłócenia działania infrastruktury informatycznej.  Sprawić, aby druk mobilny był łatwiejszy i wygodniejszy.  Dokonać ewaluacji, uproszczenia i usprawnienia codziennych procesów biznesowych związanych z przetwarzaniem dokumentów poprzez automatyzację ich obiegu. „Kiedy zwiększa się kapitał wiedzy firmy - w formie papierowej i elektronicznej - gwałtownie rośnie niebezpieczeństwo ujawnienia informacji. Bez odpowiedniego zarządzania dane te pojawiają się w tak wielu miejscach i tak różnych formatach, że firmy tracą nad nimi kontrolę. Nowe usługi Xerox pomagają klientom skuteczniej zarządzać zapotrzebowaniem na informacje, szczególnie w kwestii bezpieczeństwa i automatyzacji obiegu dokumentów. Usprawnienie procesów następuje w trzech etapach – audyt i optymalizacja, bezpieczeństwo i integracja oraz automatyzacja i uproszczenie” – mówi Maciej Nuckowski, dyrektor Działu Usług, Xerox Polska. Udoskonalone usługi obejmują:  Pakiet bezpiecznego wydruku Xerox Secure Print Manager Suite, obsługiwany przez Nuance Equitrac, który w oszczędny sposób łączy usługi bezpiecznego wydruku, kontroli wydruku oraz raportowania - takie jak uwierzytelnianie użytkownika, bezpieczne udostępnianie dokumentów, śledzenie zadań drukowania, obciążenie zwrotne z rozliczeniem, ustalenie warunków drukowania oraz przesyłanie zleceń wydruku - nie zakłócając działania infrastruktury informatycznej firmy. Usługi mogą być udostępniane indywidualnie bądź dla dowolnej ilości urządzeń Xerox lub innych marek.  Usługi analityczne Xerox Document Analytics Services, które pomagają ustalić, jak, gdzie i w jakich celach wykorzystuje się dokumenty. Informacje zbierane są z różnych źródeł takich, jak dane z urządzeń i zadań drukowania, analizy skatalogowanych i nieskatalogowanych dokumentów papierowych oraz wywiady przeprowadzone z klientem. W oparciu o te ustalenia Xerox wspólnie z klientem dokonuje digitalizacji treści, przenosząc informacje na nośnik elektroniczny w taki sposób, by firma zamiast w tonach papieru nie „tonęła” w masie dokumentów cyfrowych.  Usługi audytu procesów Xerox Workflow Assessment Services, które analizują sposób obiegu dokumentów w firmie i sugerują możliwości poprawienia jego wydajności. Analiza może np. ujawnić, że rozpatrzenie wniosku o pożyczkę studencką może zająć o 50 proc. mniej czasu, jeśli łatwiej jest zlokalizować niezbędne dane i jeśli są one zeskanowane, a nie wydrukowane. Dzięki analizie informacji i wskaźników związanych z wykorzystaniem dokumentów i urządzeń usługa pomaga firmie poprawić produktywność procesów, dokonać oszczędności oraz poprawić relacje z klientem. Dodatkowe udoskonalenia Bezpłatna aktualizacja oprogramowania dla urządzenia wielofunkcyjnego Xerox WorkCentre 3325 oferuje funkcje usprawnienia dostępu, produktywności, zarządzania i bezpieczeństwa w celu zapewnienia lepszej ochrony i optymalizacji środowiska druku. Klienci mogą zatem liczyć na jeszcze ściślejszą integrację z usługami zarządzania drukiem (Managed Print Services)Xerox, co pozwala na zwiększenie wydajności i oszczędności. Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne wykorzystujące technologię Xerox ConnectKey 1.5 niebawem otrzymają certyfikat Mopria Alliance, organizacji pracującej nad propagowaniem, upraszczaniem i poprawą dostępu do drukowania bezprzewodowego ze smartfonów, tabletów i innych urządzeń przenośnych. Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox