Xerox prezentuje nowe sposoby zabezpieczenia informacji
15 maj 2014 12:14
Najnowsze narzędzia i usługi Xerox mają za zadanie:
Analizę, w jakich celach drukuje się dokumenty oraz wykorzystanie tej wiedzy w celu zmiany sposobu dostępu do informacji.
Zwiększenie bezpieczeństwa informacji bez zakłócenia działania infrastruktury informatycznej.
Sprawić, aby druk mobilny był łatwiejszy i wygodniejszy.
Dokonać ewaluacji, uproszczenia i usprawnienia codziennych procesów biznesowych związanych z przetwarzaniem dokumentów poprzez automatyzację ich obiegu.
„Kiedy zwiększa się kapitał wiedzy firmy - w formie papierowej i elektronicznej - gwałtownie rośnie niebezpieczeństwo ujawnienia informacji. Bez odpowiedniego zarządzania dane te pojawiają się w tak wielu miejscach i tak różnych formatach, że firmy tracą nad nimi kontrolę. Nowe usługi Xerox pomagają klientom skuteczniej zarządzać zapotrzebowaniem na informacje, szczególnie w kwestii bezpieczeństwa i automatyzacji obiegu dokumentów. Usprawnienie procesów następuje w trzech etapach – audyt i optymalizacja, bezpieczeństwo i integracja oraz automatyzacja i uproszczenie” – mówi Maciej Nuckowski, dyrektor Działu Usług, Xerox Polska.
Udoskonalone usługi obejmują:
Pakiet bezpiecznego wydruku Xerox Secure Print Manager Suite, obsługiwany przez Nuance Equitrac, który w oszczędny sposób łączy usługi bezpiecznego wydruku, kontroli wydruku oraz raportowania - takie jak uwierzytelnianie użytkownika, bezpieczne udostępnianie dokumentów, śledzenie zadań drukowania, obciążenie zwrotne z rozliczeniem, ustalenie warunków drukowania oraz przesyłanie zleceń wydruku - nie zakłócając działania infrastruktury informatycznej firmy. Usługi mogą być udostępniane indywidualnie bądź dla dowolnej ilości urządzeń Xerox lub innych marek.
Usługi analityczne Xerox Document Analytics Services, które pomagają ustalić, jak, gdzie i w jakich celach wykorzystuje się dokumenty. Informacje zbierane są z różnych źródeł takich, jak dane z urządzeń i zadań drukowania, analizy skatalogowanych i nieskatalogowanych dokumentów papierowych oraz wywiady przeprowadzone z klientem. W oparciu o te ustalenia Xerox wspólnie z klientem dokonuje digitalizacji treści, przenosząc informacje na nośnik elektroniczny w taki sposób, by firma zamiast w tonach papieru nie „tonęła” w masie dokumentów cyfrowych.
Usługi audytu procesów Xerox Workflow Assessment Services, które analizują sposób obiegu dokumentów w firmie i sugerują możliwości poprawienia jego wydajności. Analiza może np. ujawnić, że rozpatrzenie wniosku o pożyczkę studencką może zająć o 50 proc. mniej czasu, jeśli łatwiej jest zlokalizować niezbędne dane i jeśli są one zeskanowane, a nie wydrukowane. Dzięki analizie informacji i wskaźników związanych z wykorzystaniem dokumentów i urządzeń usługa pomaga firmie poprawić produktywność procesów, dokonać oszczędności oraz poprawić relacje z klientem.
Dodatkowe udoskonalenia
Bezpłatna aktualizacja oprogramowania dla urządzenia wielofunkcyjnego Xerox WorkCentre 3325 oferuje funkcje usprawnienia dostępu, produktywności, zarządzania i bezpieczeństwa w celu zapewnienia lepszej ochrony i optymalizacji środowiska druku. Klienci mogą zatem liczyć na jeszcze ściślejszą integrację z usługami zarządzania drukiem (Managed Print Services)Xerox, co pozwala na zwiększenie wydajności i oszczędności.
Drukarki i urządzenia wielofunkcyjne wykorzystujące technologię Xerox ConnectKey 1.5 niebawem otrzymają certyfikat Mopria Alliance, organizacji pracującej nad propagowaniem, upraszczaniem i poprawą dostępu do drukowania bezprzewodowego ze smartfonów, tabletów i innych urządzeń przenośnych.
Opracowano na podstawie informacji firmy Xerox