Bezpłatny zastrzyk wiedzy z marketingu internetowego dla drukarń
5 cze 2014 14:39

12 czerwca br. startuje pierwsza w Polsce konferencja omawiająca zagadnienia e-commerce i marketingu on-line dla drukarń. Jej organizatorem jest firma Key2Print, zaś magazyn „Poligrafika” jest jej patronem medialnym. W konferencji będą uczestniczyli specjaliści z takich firm jak: Ricoh, Fotolia, Sales Manago, FaceAd, Marketing Wizards, Duplo i Akonda. Przekażą oni merytoryczną wiedzę na temat rozwinięcia sprzedaży w kanale internetowym poprzez: - automatyzację działań marketingowych; - systemy e-mailingowe; - media społecznościowe; - płatne i bezpłatne metody pozyskania ruchu; - wykorzystanie banków zdjęć; - nowoczesne metody zdalnej obsługi klientów; - nowoczesne systemy druku cyfrowego; - elastyczne i szybkie urządzenia do obróbki druku. Prelegenci będą kładli szczególny nacisk na przekazanie wiedzy, którą będzie można w łatwy sposób przełożyć na komercyjny sukces drukarni we współpracy zarówno z klientami biznesowymi, jak i indywidualnymi. Podczas spotkania wystąpią m.in.: - Marek Broda z SALES Manago (największej w Polsce platformy klasy Marketing Automation, z której korzysta prawie 1000 firm w całej Europie), który poinformuje gości wydarzenia, jak można zwiększyć sprzedaż przez Internet za pomocą prostych automatyzacji oraz jak przeprowadzić skuteczny e-mailing; - Konrad Wadowski z Marketing Wizards Group (firmy specjalizującej się w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji internetowych działań marketingowych w prawie 40 krajach), który przekaże informacje o tym, jak pozyskać nowych klientów poszukujących usług branży poligraficznej w Internecie przy pomocy rozwiązań Google; - Krzysztof Starzecki z Agencji Social Media Facead (firmy świadczącej kompleksową obsługę w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych), który podzieli się doświadczeniem w zakresie tworzenia i angażowania społeczności wokół marki oraz przedstawi narzędzia i mechanizmy, które można wykorzystać do sprzedaży w mediach społecznościowych; - Piotr Klajnberg z Fotolia (wiodącego w Europie banku zdjęć z kolekcją ponad 25 milionów zdjęć i ilustracji online), który zaprezentuje możliwości wykorzystania profesjonalnych zasobów zdjęciowych w branży drukarskiej oraz integracji do zastosowań detalicznych wielkoformatowych druków dekoracyjnych. Konferencja odbędzie się 12 czerwca 2014 r. w siedzibie Ricoh Polska przy ul. Żwirki i Wigury 18A w Warszawie. Rejestracja do godziny 9:00. Wstęp jest bezpłatny, możliwy po zarejestrowaniu na stronie biznes.key2print.com. Zostały ostatnie wolne miejsca. Zapraszamy! Opracowano na podstawie informacji firmy Key2Print