Bezpłatny zastrzyk wiedzy z marketingu internetowego dla drukarń
5 cze 2014 14:39
12 czerwca br. startuje pierwsza w Polsce konferencja omawiająca zagadnienia e-commerce i marketingu on-line dla drukarń. Jej organizatorem jest firma Key2Print, zaś magazyn „Poligrafika” jest jej patronem medialnym.
W konferencji będą uczestniczyli specjaliści z takich firm jak: Ricoh, Fotolia, Sales Manago, FaceAd, Marketing Wizards, Duplo i Akonda. Przekażą oni merytoryczną wiedzę na temat rozwinięcia sprzedaży w kanale internetowym poprzez:
- automatyzację działań marketingowych;
- systemy e-mailingowe;
- media społecznościowe;
- płatne i bezpłatne metody pozyskania ruchu;
- wykorzystanie banków zdjęć;
- nowoczesne metody zdalnej obsługi klientów;
- nowoczesne systemy druku cyfrowego;
- elastyczne i szybkie urządzenia do obróbki druku.
Prelegenci będą kładli szczególny nacisk na przekazanie wiedzy, którą będzie można w łatwy sposób przełożyć na komercyjny sukces drukarni we współpracy zarówno z klientami biznesowymi, jak i indywidualnymi.
Podczas spotkania wystąpią m.in.:
- Marek Broda z SALES Manago (największej w Polsce platformy klasy Marketing Automation, z której korzysta prawie 1000 firm w całej Europie), który poinformuje gości wydarzenia, jak można zwiększyć sprzedaż przez Internet za pomocą prostych automatyzacji oraz jak przeprowadzić skuteczny e-mailing;
- Konrad Wadowski z Marketing Wizards Group (firmy specjalizującej się w planowaniu, wdrażaniu i optymalizacji internetowych działań marketingowych w prawie 40 krajach), który przekaże informacje o tym, jak pozyskać nowych klientów poszukujących usług branży poligraficznej w Internecie przy pomocy rozwiązań Google;
- Krzysztof Starzecki z Agencji Social Media Facead (firmy świadczącej kompleksową obsługę w zakresie obecności marki w mediach społecznościowych), który podzieli się doświadczeniem w zakresie tworzenia i angażowania społeczności wokół marki oraz przedstawi narzędzia i mechanizmy, które można wykorzystać do sprzedaży w mediach społecznościowych;
- Piotr Klajnberg z Fotolia (wiodącego w Europie banku zdjęć z kolekcją ponad 25 milionów zdjęć i ilustracji online), który zaprezentuje możliwości wykorzystania profesjonalnych zasobów zdjęciowych w branży drukarskiej oraz integracji do zastosowań detalicznych wielkoformatowych druków dekoracyjnych.
Konferencja odbędzie się 12 czerwca 2014 r. w siedzibie Ricoh Polska przy ul. Żwirki i Wigury 18A w Warszawie. Rejestracja do godziny 9:00.
Wstęp jest bezpłatny, możliwy po zarejestrowaniu na stronie biznes.key2print.com.
Zostały ostatnie wolne miejsca.
Zapraszamy!
Opracowano na podstawie informacji firmy Key2Print