Mnumi – rozwój z nowym inwestorem
2 lip 2014 12:37

Firma Mnumi - producent oprogramowania do zarządzania drukarnią – poinformowała o niedawnych zmianach, które umożliwią jej dalszy rozwój. Do najważniejszych należy pozyskanie strategicznego partnera – jest nim włoski fundusz Zernike Meta Ventures. Mnumi pozyskała dzięki temu środki, które zapewnią jej dalszy, intensywny rozwój. Mnumi – sztandarowy produkt firmy o tej samej nazwie - to kompleksowy system do obsługi drukarni. Obejmuje on zarządzanie obiegiem prac – od przyjęcia zamówienia (zarówno drogą tradycyjną, jak i przez Internet), jego obsługę przez Biuro Obsługi Klienta, poprzez realizację zlecenia (w drukarni, introligatorni), aż po pakowanie i wysyłkę. Pozwala również sprawnie zarządzać płatnościami, a co najważniejsze – skutecznie zarządzać całym przedsiębiorstwem. Mnumi odnotowała już ponad 25 wdrożeń, a dzięki organizowanym przez nią cyklicznym i bezpłatnym szkoleniom w całej Polsce ta liczba stale rośnie. Firma wprowadza również na bieżąco szereg udoskonaleń systemu. Ostatnie aktualizacje systemu zawierają kilka szczególnie użytecznych funkcji. Pojawiły się w nim m.in.: możliwość określania, czy objętość pracy będzie wyliczana na podstawie liczby stron, czy kartek; możliwość określenia stałej ceny dodanej do papierów/wydruków/wykończeń, pozwalająca m.in. dodawać cenę narządu offsetowego; całkowita zmiana zasad działania edytora online, dzięki czemu większość operacji na zdjęciach odbywa się teraz w przeglądarce, co bardzo poprawiło wydajność i stabilność Wizarda oraz znacznie odciążyło serwer; rozróżnienie faktur "Oryginał/Kopia"; nowa i bardziej czytelna historia zmian w zamówieniu; drobne usprawnienia w komunikatach oraz nowa strona z potwierdzeniem zakupu produktu bądź usługi poligraficznej. W systemie pojawiły się również: Moduł Open Source, integrujący się ze sklepem PrestaShop oraz liczne usprawnienia aplikacji Mnumi Printer Label – dla drukarek Zebra i Dymo. W najbliższym czasie firma opracuje moduł Open Source, integrujący się ze sklepem Wordpress WooCommerce oraz przygotuje nowe wydanie narzędzi do komunikacji zewnętrznych aplikacji API REST. Rosnące zainteresowanie oprogramowaniem Mnumi powoduje również konieczność powiększania zespołu firmy. „W ostatnim czasie – mówi Piotr Pakier, współwłaściciel Mnumi - do naszego zespołu dołączyli: Ewa Muszyńska – która wspomaga nasze działania marketingowe, również związane z bezpłatnymi szkoleniami, które organizowaliśmy w całej Polsce (...). W naszych planach są również kolejne, o których poinformujemy niebawem. Zatrudniliśmy też Dominika Łabudzińskiego, który dołączył do zespołu IT i stał się jego ogromną wartością. (...)”. Opracowano na podstawie informacji firmy Mnumi