Ricoh na Przystanku Woodstock
6 sie 2014 11:14
W dniach 31 lipca - 2 sierpnia 2014 odbył się Przystanek Woodstock. Ricoh Polska (wspierająca na co dzień WOŚP) była partnerem tego wydarzenia.
W tym roku firma przygotowała na potrzeby organizatorów projekt „Casting na twarz Woodstock”. Codziennie w namiocie Ricoh uczestnicy imprezy mogli wykonać u profesjonalnego fotografa swoje pamiątkowe zdjęcie. Natychmiast po zrobieniu było ono drukowane na maszynach Ricoh. Codziennie organizatorzy wybierali jedno, które im się szczególnie podobało. Każdy ze zwycięzców otrzymał wyjątkową nagrodę - wszystkoodporny aparat Ricoh WG-20.
Standardowo – w ramach współpracy z Fundacją WOŚP – Ricoh przekazał jej dodatkowe urządzenia wielofunkcyjne i drukarki do obsługi centrum prasowego Festiwalu (wśród nich jeden ze swych najnowszych produktów - tablicę interaktywną D5500), które posłużyły do akredytacji ponad 300 dziennikarzy obecnych na Przystanku Woodstock.
Więcej informacji na:www.facebook.com/ricohpolska
Opracowano na podstawie informacji firmy Ricoh