Od Warszawy do Poznania
10 wrz 2014 12:38

Na trasie pięć miast. Po raz pierwszy Kraków i Łódź. 56 wystawców i blisko 800 zwiedzających. Tak w krótkiej statystyce wyglądała druga edycja OneDay Roadshow. Goście mieli okazję zapoznać się z rozbudowaną ofertą produktów przed gorącym przedświątecznym okresem. Tegoroczne jednodniowe „targi” reklamy były dość wyjątkowe. Okazało się bowiem, że wystawcy, którzy zdecydowali się pokazać swoje produkty, w większości odwiedzali kolejno wszystkie miasta znajdujące się na trasie OneDay Roadshow. Tym samym potwierdzili swoją mocną pozycję na rynku. Skorzystali na tym też goście, bo przecież, „nie ruszając się z domu”, mogli poznać najnowszą ofertę w branży gadżetów, a co najważniejsze - nawiązać osobisty kontakt z producentami i importerami. 1 września, punktualnie o godzinie 9.00 w sali „Paryż” Stadionu Narodowego w Warszawie rozpoczął się tegoroczny reklamowy tour. Już warszawska premiera pokazała, że organizowane przez GJC Inter Media spotkania cieszą się sporym zainteresowaniem. Prestiżu imprezie wystawienniczej w stolicy dodał fakt, że odbyła się w tym samym miejscu, które dwa dni wcześniej gościło najlepsze drużyny świata w siatkówce podczas otwarcia MŚ. Już drugiego dnia OneDay Roadshow zawitał do Krakowa. Po raz pierwszy historyczna stolica Polski gościła uczestników branżowych spotkań wystawienniczych i od razu wzbudziła zainteresowanie specjalistów z branży. Podczas imprezy była możliwość wzięcia udziału w prezentacji nowego produktu GJC Inter Media – „Ofero” – ułatwiającego agencjom reklamowym szybkie tworzenie ofert dla klientów. Półmetek „targów” miał miejsce w Chorzowie, a później impreza kolejno przenosiła się do Łodzi i na zakończenie do Poznania. W Łodzi, podobnie jak w Krakowie, OneDay Roadshow odbył się po raz pierwszy. Czas „touru” był nie tylko czasem wypełnionym rozmowami biznesowymi. Organizator zaprosił wszystkich do specjalnego konkursu. Wystarczyło napisać hasło, które będzie mottem OneDay Roadshow 2015, i czekać na ogłoszenie wyników. W każdym z pięciu miast pięć najlepszych prac wyróżnionych zostało podwójnymi zaproszeniami na seans w Multikinie. Do wygrania pozostała nagroda główna. Wybór najlepszego hasła promującego przyszłoroczną edycję OneDay Roadshow nie był sprawą łatwą. Ostatecznie wygrał Krzysztof Komorowski z firmy AdDimension Group, a w nagrodę otrzymał od organizatora kamerę Go-Pro HERO3. Już teraz organizator zaprasza na kolejną edycję pod hasłem: „Jeden dzień, tysiące możliwości!”. Opracowano na podstawie informacji firmy GJC Inter Media

cript>