Marek Wypych dyrektorem ds. technicznych i serwisu w firmie Reprograf
20 paź 2014 15:10

Reprograf od jakiegoś czasu wprowadza intensywne zmiany reorganizacyjne i restrukturyzacyjne. Mają one na celu wprowadzenie tu zasad ładu proceduralnego, usprawnienie procesów realizowanych przez poszczególne działy przedsiębiorstwa - handlowy, logistyczny, księgowość, HR oraz serwisowo-techniczny. Za ten ostatni odpowiada od niedawna Marek Wypych. „Sukces i wysoka pozycja rynkowa naszej firmy zobowiązują – mówi Jolanta Kurowiak, prezes firmy Reprograf SA. - Chcąc nadal oferować najwyższej jakości obsługę klienta jesteśmy nie tylko zmuszeni, ale również z dużą satysfakcją wdrażamy szereg nowoczesnych procedur w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem. Zmiany, jakie zachodzą w naszej firmie w ostatnim czasie, mają również charakter personalny. Do naszego zespołu dołączył m.in. Marek Wypych, który objął w firmie obowiązki dyrektora ds. technicznych i serwisu”. Marek Wypych jest absolwentem wydziału elektroniki Wojskowej Akademii Technicznej, zarządzania logistycznego Szkoły Głównej Handlowej, a obecnie studentem MBA w Akademii Leona Koźmińskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania procesów związanych z organizacją i operacyjnym zarządzaniem działami serwisu w wielu firmach. Ostatnio pracował dla polskiego oddziału niemieckiego koncernu Krones AG. „Działania podejmowane przez pana Marka Wypycha wprowadzają ład i porządek w naszym dziale serwisowo-technicznym – podkreśla Jolanta Kurowiak. - To zaś przekłada się przede wszystkim na zadowolenie klientów, na których satysfakcji najbardziej nam zależy”. Opracowano na podstawie informacji firmy Reprograf