Iggesund podejmuje działania w celu poprawy jakości
13 lis 2014 09:49

Firma Iggesund Paperboard rozpoczyna działania mające na celu poprawę jakości świadczonych usług. Przedsiębiorstwo oferuje swoim klientom szeroki zakres usług, jednak najważniejsza jest ich dostawa. Podobnie jak większość innych producentów tektury, Iggesund, a także klienci firmy, muszą borykać się ze znacznymi wahaniami czasu dostaw. „Stopień wykorzystania naszych mocy produkcyjnych wynosi prawie 95 proc. Dlatego też jesteśmy wyczuleni na wszelkie zmiany popytu, zwłaszcza gdy on rośnie - wyjaśnia Arvid Sundblad, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Iggesund. - W przeszłości często przytrafiały nam się takie sytuacje. Nie chcemy, abyśmy my lub nasi klienci znowu musieli tego doświadczyć”. Nad stopniową poprawą sytuacji przez kilka lat pracował zespół logistyczny. Ponad 6 miesięcy temu Iggesund uruchomił znacznie zmodernizowany system wsparcia, który stał się podstawą zwiększenia poziomu jakości usług dostaw. „Dokonaliśmy niezwykle istotnych zmian. Działania te można porównać do przeszczepu serca i płuc z jednoczesną całkowitą transfuzją krwi - dodaje Arvid Sundblad. - Reorganizacja pozwoliła stworzyć warunki, dzięki którym w przyszłości zapewnimy stałe czasy dostaw. Musi to jednak jeszcze potrwać”. Iggesund oferuje zarówno ekspresowe dostawy z zapasów przeznaczonych dla określonych klientów, jak i regularne dostawy z zakładu, a także kilka opcji pośrednich. Dalszy rozwój możliwości nastąpi w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Oferta Iggesund obejmuje także wszelkie usługi związane z tekturą Invercote oraz Incada: od wsparcia technicznego na rynkach lokalnych do fachowej wiedzy dotyczącej tektury opartej na szerokim zakresie materiałów referencyjnych. „Nie chcemy oferować klientom wyłącznie tektury. Chcemy, aby kupując nasze towary zyskiwali coś więcej. Zapewnia to dostępna dokumentacja oraz lokalne zespoły techników, którzy dysponują doświadczeniem w zakresie projektów i procesów podobnych do tych wykorzystywanych przez klientów. Niektóre z usług wsparcia świadczyliśmy już od dawna. Nie uświadomiliśmy jednak dostatecznie większości klientów, że są one dostępne”- mówi Arvid Sundblad. Inne usługi w ramach uruchamianej właśnie oferty o nazwie „Care by Iggesund” obejmują szybkie i łatwe zamawianie próbek i materiałów stanowiących inspirację, zapewnianie informacji i certyfikatów bezpieczeństwa produktów, a także dostęp do analiz akredytowanego przez firmę Iggesund laboratorium analiz chemicznych i sensorycznych. Szczegółowa dokumentacja środowiskowa także stanowi część usług i, jak zapewnia producent, daje to klientom gwarancję, że wykorzystywane przez firmę surowce pochodzą ze sprawdzonego źródła. Opracowano na podstawie informacji firmy Iggesund

error: Kopiowanie zabronione!