Zmiany w kierownictwie serwisu firmy KBA CEE
24 lis 2014 10:41

Z początkiem listopada funkcję senior service managera w firmie KBA CEE objął Jacek Dąbrowski. Tym samym odpowiada on za wszystkie działania techniczno-serwisowe prowadzone przez firmę na terenie Polski. Jacek Dąbrowski jest związany z firmą Koenig & Bauer od 2007 roku, a ze spółką KBA CEE – od 2 lat. Przed dołączeniem do warszawskiego zespołu koordynował działania serwisowe KBA w Niemczech zachodnich. W styczniu 2011 roku objął funkcję menedżera serwisu w nowo powstałym wówczas oddziale KBA Deutschland GmbH z siedzibą w Radebeul. Od sierpnia 2012 jest związany ze spółką KBA CEE, w której – wspólnie z Mirosławem Dorau – kieruje bieżącymi pracami serwisu. Do jego obowiązków należą m.in. planowanie i koordynacja działań serwisowych oraz pilotowanie instalacji maszyn arkuszowych na terenie Polski. Po objęciu stanowiska Senior Service Managera, odpowiada on za działania serwisu w całym kraju. Mówi Jan Korenc, prezes KBA CEE: "Powołanie Jacka Dąbrowskiego na nowe stanowisko to z jednej strony fakt docenienia przez nas jego bogatych doświadczeń, kompetencji i wiedzy, z drugiej – konieczność dostosowania struktur firmy do oczekiwań klientów. Wierzymy, że w nowej roli i z szerszym zakresem obowiązków poradzi on sobie równie doskonale jak do tej pory. Poza zarządzaniem pracą techników serwisu KBA CEE w Polsce, odpowiadać on będzie również za współpracę z czterema autoryzowanymi serwisami zewnętrznymi maszyn małoformatowych oraz za kooperację z ośrodkami serwisowymi w Pradze i w Bratysławie, z których usług z powodzeniem korzystają już od dłuższego czasu polscy klienci." Opracowano na podstawie informacji firmy KBA CEE