Alternatywa stawia na Linoprint C
12 gru 2014 10:03

Z początkiem listopada na warszawskiej Białołęce w firmie Alternatywa Anna Larkowska rozpoczął pracę kolejny już w Polsce cyfrowy system Linoprint C751 firmy Heidelberg do średnionakładowego druku w kolorze. Firma Alternatywa Anna Larkowska rozpoczęła działalność w 2008 r. jako agencja reklamowa. Już po roku intensywnego rozwoju w 2009 r. stała się domem produkcyjnym oferującym pełną obsługę klientów w zakresie BTL i instore marketing. „Dotychczasowy park maszyn pozwalał nam na szybkie wykonanie praktycznie każdego zlecenia, zarówno jako pracy całościowej, jak również usług wykonywanych dla innych firm. (…) – mówi Anna Larkowska, właścicielka firmy Alternatywa. - Mamy zgrany, operatywny zespół doświadczonych pracowników, co pozwala nam na realizację wszystkich typowych, jak i nietypowych zleceń. Jednak znając bardzo dobrze potrzeby naszych klientów byliśmy przeświadczeni o konieczności zakupu systemu do drukowania cyfrowego. (...) Szukając maszyny drukującej kierowaliśmy się potrzebą znalezienia takiego sprzętu, który da nam wysoką jakość, możliwość wykorzystania różnych podłoży i gramatur oraz stosunkowo proste i szybkie przygotowanie wydruków.” „Trzeba przyznać, że po miesiącu pracy na maszynie Heidelberg Linoprint C751 zaskakuje nas ona jakością i doskonałym oddaniem barw, jakie uzyskujemy w druku. Także szybkość druku, tak dla nas ważna, spełnia nasze oczekiwania i zdecydowanie ułatwia naszym klientom podejmowanie decyzji o realizacji swoich prac właśnie u nas, szczególnie w sytuacjach, gdzie w grę wchodzą krótkie terminy realizacji’ – mówi Adam Rowicki, szef produkcji w Alternatywie. Maszyna Linoprint C751 pracuje z prędkością 75 str./min zadrukowując podłoże o maks. formacie 330x487mm i gramaturze 300 g/m2. Dodatkowy podajnik ręczny umożliwia wydruk banerów o długości 630 mm. Zastosowany w maszynie toner PxP daje wysoką jakość wydruków, stwarzając konkurencję dla druku offsetowego i poszerzając zakres drukowanych materiałów. Nie bez znaczenia jest także późniejsza możliwość łatwego uszlachetniania wydruków. „Firma Heidelberg zapewnia bardzo dobre wsparcie serwisowe. Pomimo szkolenia, w trakcie użytkowania maszyny, zwłaszcza na samym początku, rodzi się wiele pytań dotyczących jej obsługi oraz zastosowania niektórych z bardziej zaawansowanych funkcji. Ponieważ jednak otrzymujemy na bieżąco pomoc specjalistów druku cyfrowego, możemy bez zakłóceń realizować zlecenia na maszynie” – dodaje Adam Rowicki. Opracowano na podstawie informacji firmy Heidelberg Polska