Trzecia edycja konferencji „E-commerce, marketing internetowy Twojej drukarni”
17 mar 2015 10:22

Już 9 kwietnia w Gdańsku, w centrali spółki DKS odbędzie się konferencja poświęcona rynkowi e-commerce i marketingowi internetowemu w poligrafii. Będzie to trzecia edycja bezpłatnej konferencji „E-commerce, marketing internetowy Twojej drukarni”, której pomysłodawcą jest firma Key2Print, dostawca rozwiązań web- to-print. Organizator kwietniowej konferencji DKS Sp. z o.o. oraz partnerzy: Key2Print, Akonda, Duplo Polska i CLdigital zaprosili do udziału interesujących prelegentów, m.in. specjalistkę od prawa internetowego oraz specjalistę od marketingu internetowego. Uczestnicy konferencji będą mogli zapoznać się z takimi zagadnieniami jak tworzenie efektywnych strategii sprzedażowych w internecie; poznanie możliwości, jakie daje największa sieć reklamowa Google; płatne i bezpłatne metody pozyskiwania zleceń w sieci; prowadzenie sprzedaży internetowej zgodnie z prawem; a także jak skutecznie przenieść drukarnię do internetu. Poza częścią związaną z marketingiem e-commerce organizatorzy zaprezentują w formie warsztatów rozwiązania dla drukarń umożliwiające druk cyfrowy na podłożach magnetycznych, wielkoformatowy druk nanoekosolwentowy na nietypowych podłożach oraz różne formy wykończenia introligatorskiego. Szczegółowe informacje na temat konferencji, adres, informacje o prelegentach oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo na stronie internetowej: http://biznes.key2print.com/konferencja-dks/. Od uczestników wymagana jest rejestracja poprzez formularz zamieszczony na stronie internetowej poświęconej wydarzeniu. Liczba miejsc jest ograniczona, decydująca będzie kolejność przesyłania zgłoszeń. Poprzednie edycje konferencji, które odbyły się w Warszawie, spotkały się z bardzo dużym zainteresowaniem branży poligraficznej, czego efektem była bardzo wysoka frekwencja. Agenda: 09.45 - 10.00 Otwarcie konferencji - Andrzej Ćwikliński (DKS), Dominik Szulim (Key2Print) 10.00 - 10.45 Nowe możliwości w sprzedaży produktów poligraficznych - Igor Kluź (Key2Print) 10.45 - 11.05 Jak usprawnić i przyśpieszyć wykończenie wydruków - na przykładzie najnowszego rozwiązania Duplo Docucutter DC-616Pro - Gabriela Swat (Duplo Polska) 11.05 - 11.20 Przerwa kawowa 11.20 - 12.05 Strategia wdrożenia e-commerce w firmie - Marcin Pawłowski (Performics) 12.05 - 13.00 Pułapki regulaminów e-sklepów/e-serwisów - Beata Marek (CyberLaw.pl) 13.00 - 13.45 Przerwa obiadowa 13.45 - 14.30 Płatne i bezpłatne metody pozyskiwania zleceń w e-sklepie - Marcin Pawłowski (Performics) 14.30 - 14.50 Druk wielkoformatowy na nietypowych podłożach (Europrinter EJ1600-SG) – Przemysław Kida (Europrinter/CLdigital) 14.50 - 15.10 Wartość dodana z introligatorni dzięki maszynom Fastbind i Dumor – Michał Moczulski (Akonda) 15.10 - 15.30 Druk cyfrowy na nietypowych podłożach. Podłoża magnetyczne i RFID (Konica Minolta PRESS C1070) – Andrzej Ćwikliński (DKS) 15.30 - 15.45 Losowanie upominków dla uczestników konferencji 15.45 - 17.00 Testy dostępnych urządzeń i oprogramowania, konsultacje indywidualne Opracowano na podstawie informacji firmy DKS